Duddlidu Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Har ikke gruet meg igrunn gjennom hele svangerskapet, men nå når det nærmer seg så kjenner jeg nesten litt panikk for fødselen. Håper så inderlig det skal gå bra. Har en gutt fra før, så jeg har jo klart det en gang allerede. Var en helt grei fødsel tilåmed, selv om den var lang. Men nå tror jeg faktisk jeg er redd for å dø rett og slett. At noe ille skal skje underveis. Tanken på å forlate gutten min gjør veldig vondt. Den tanken slo meg overhodet ikke forrige gang, men da hadde jeg heller ikke verdens beste lillegutt fra før. Bare et lite hjertesukk og klageinnlegg. Mye hormoner som fyker rundt i kroppen om dagen.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Sånn har jeg og hatt det, og av og til har jeg det enda. jeg er førstegangsfødende. Googlet en del det å være redd for å dø under fødsel, og fant noen som beskrev at det er morsfølelsen som setter inn. Jeg er redd for at min mann skal bli etterlatt alene siden han ikke har noe familie eller nettverk her vi bor. I en hel måned tenkte jeg på dette hele døgnet, og fikk ikke sove om nettene. klarte ikke tenke på noe annet. Nå har jeg hatt 4 dager på rad hvor jeg ikke har vært redd, håper det varer :-)
Anettemor82 Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Signerer dette. Er ikke redd for å dø, men gruer meg fryktelig til fødsel. forrige gang visste jeg ikke hva jeg gikk til, men det vet jeg nå. gikk forsåvidt greit forrige gang, men litt dramatikk og sting som gikk opp igjen. Så det var ikke skrekkopplevelse, men likevel... huff! er nok bare nå tiden før. tror når jeg først er oppi det så er jeg klar og da går det nok bra. håper hvertfall det. lykke til til dere andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå