lille_Harepus Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Vi er har akkurat begynt å prøve på å få baby og eg i føste PP. Og har derfor et spørsmål ang sex. Har dere sex hver dag? annen hver dag? sex kun rundt eggløsning? noen som har en oppskrift som funker?
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Et spørsmål som dukker opp her inne med jevne mellomrom :-) Ennå ikke sett en sikker oppskrift som funker.. I så fall hadde jeg vært ute av dette forumet for lengst.. Vi har sex hver dag, fra dagen etter tr er ferdig og til noen dager etter at el skal ha vært, så er helt sikker på at vi "treffer" el i hvert fall.. Har funket en gang.. men mistet dessverre igjen. Så nå er det totalt ca 14 måneder siden vi startet opp prøving. Det sies at annenhver dag skal være nok, men jeg tør ikke ta sjansen på at vi mister en mulighet.. hvis du skjønner. Lykke til med prøvingen :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Har sex annen hver dag eller hver dag fra mensen er ferdig til etter EL. Man anbefales vel å ha sex minst annen hver dag når man prøver. Lykke til
♥Bubble♥ Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Hei! Vil anbefals deg og ikke stresse med sex, greit nok at det er godt og sånn men for mye sex da blir det bare for å bli gravid og det blir slitsomt. Jeg holdt på sånn i flere måneder og det ødela lysten til både meg og min kjære, så min anbefaling er og kjøpe billige eggløsningstester og teste fra 3-4 dager etter TR slutt til du får EL, ha sex da og ellers når dere har lyst. Dette har funket to ganger for meg, er i dag 8+4 (førstegang mistet jeg i uke 6) Masse lykke til med babylagingen
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Har også lest et sted om kvaliteten på mannes sæd er litt dårligere, skal man ha sex hver tredje dag, dett for og spare opp litt krutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå