Stine? Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 8 dager over termin kom hun i så fort at vi ikke kom oss på føden! Var inne på sjekk i 3-tiden på natten, men hadde bare 2 cm åpning da, så dro hjem for å vente at de skulle bli sterkere. 3 timer ettepå var jenta vår ute! Tok selv i mot henne og etter fødselen var det far som ordnet opp med ambulanse Ikke helt som planlagt, men veldig fin fødsel Er selvfølgelig verdens peneste jente Sender masse fødestøv til dere, og takker for meg
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Gratulerer så mye! Godt at det ble en fin fødsel selv om det ikke gikk helt som planlagt Kose dere videre!!
Vifikkiaugust Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Så godt alt gikk bra! Gratulerer så mye!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Så godt at det ble en fin opplevelse, selv om det gikk så fort! Gratulerer med den lille!
VinterSol+2 Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 sterkt! men må man, så må man.. hehe. nå kan du være stolt av deg selv og mannen! gratulerer med vel gjennomført!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Gratulere så masse med prinsessa! :-) Så godt at alt gikk bra når dere fikk en slik fødsel! Kos dere masse i tiden som kommer! :-)
Lipsy Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Wow. Er det mulig!? Du er skikkelig tøff altså, jeg må si jeg er veldig imponert! Gratulerer så mye med den lille tulla! :-)
Stine? Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2009 Tusen takk for det alle sammen Hadde ikke trodd det skulle gå så fort! Var jo syyykt vondt, men sa til meg selv at det kom til å bli værre, siden jeg trodde det skulle ta så mye lengre tid! Skjønte det kanskje først da pressriene kom, men da var det ingen vei tilbake Var vell instinktet som slo inn!
Uro4 Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 oi, det var imponerende... Tror jeg hadde fått helt panikk jeg... For ikke snakke om samboeren.. Utrolig flinke var dere. GRATULERER SÅ MYE !!!
ymeeiram Skrevet 19. juli 2009 #11 Skrevet 19. juli 2009 Gratulere så mye, denne kan du virkelig skryte av :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. juli 2009 #12 Skrevet 19. juli 2009 Oi, du er en skikkelig tøffing ja! Gratulerer så mye!
Stine? Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 19. juli 2009 Takk igjen Hadde lest alle skrekk-historiene og forbered meg på det, men så kom hun i rekordfart! Var lettere i sjokk ettepå, kan man si
enpå3ogenpå1 Skrevet 19. juli 2009 #14 Skrevet 19. juli 2009 wow! Så utrolig tøft og så flinke dere var!!!! Gratulerer så masse masse
Veslemus Skrevet 19. juli 2009 #15 Skrevet 19. juli 2009 Oi, gratulerer så mye! Hadde fått totalt panikk, jeg.. nå er omstendighetene her noe annerledes også da, har for trangt og skjevt bekken til å kunne føde vaginalt. Så det kunne blitt kristisk, ser jeg for meg. Så krysser fingre og tær for at det ikke vil skje meg, har fått planlagt keisersnitt nesten 3 uker før terminen, så regner med jeg slipper samme opplevelse. All ære til deg og mannen! Kos dere med babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå