Gå til innhold

Da var fødselen overstått!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja torsdag satte det igang med uregelmessige rier fra klokka 17, de kunne komme alt fra 4 min mellomrom helt opp til 20 minutter.. Ringte føden rundt midnatt men hu mente det ikke var fødselsrier så så lenge vannet ikke hadde gått var det ikke noe å tenke på...

jaja, utover hele natta lå de på 15 minutter fra hverandre... Utpå fredagen økte de intensivt å blei enda vondere å mere nærmere..... Ringte føden på fredags ettermiddag å ba de om å ta meg inn å sjekke dette å fordi at det va lite liv til bebyssen..

Kom dit rudnt 16:30 å kunne konstantere at jeg hadde 4-5 cm åpning...

Blei skrevet inn å gikk oss en tur for deretter å komme inn på fødestua 19:30..

Klokka 20 tok jordmora vannet å da satte det sannelig igang..... Riene ble hardere å mere intensive... Ba om å få epidural men det blei det ikke noe av...... Hadde plutselig 1 minutt mellom hver rie å der kom press riene.. 21:00 kom ei nydeli jente til verden på 3110 gram, 49 cm lang..

Det rareste av alt var at jeg ikke revna, så spørs om det kan ha noe med de bringebær kapslene jeg har tatt..

Uansetten lykke til jenter....

Det er virkelig VERDT DET!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kose deg videre med veslejenta di :)

Skrevet

Samme lurer jeg på.....Fort og gærli men ikke et rift og jeg trykka ut nesten en kg mer enn deg ...Noe med de kapslene for jeg var hjemme før jeg fødte nesten..smiler

Skrevet

gratulerer:-)

Skrevet

Var totalt overbevist om at nå sprekker jeg hinsides da jeg lå der å spurte jordmora etterpå om det var myyyyye å sy, så blei sjokka da hu sa at det kun var noen skrubbsår skrammer men ikke noe revning, el noe å sy... Jeg var oppe på fotene rimelig fort etterpå for å si det sånn, å igår kveld hadde vi med lille snuppa hjem.........Sliten mentalt er jeg vel men kroppen er en underlig robot... Herregud... Helt rått detta..

Så anbefaler de kapslene jeg iallefall for tror nok de åsså hadde noe med modningen min å gjøre.... Hadde en totalt annerledes fødsel med denne tuppa enn hva jeg hadde med første jenta....

Men sårt der nede det er det jaaaaa.. Hehe.... Svir som tuuuuuuuuuuusan, så det dusjes mens man tisser........

Nei nå skal vi bare koooooooooooooose oss..

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta! :)

Ser det er et lite raid med fødsler nå, håper bare det er min tur snart også! Er sprekkferdig! Hehe.

Kos deg masse!

Skrevet

hvor får man disse kapselene? det skal ikke være farlig heller?

Skrevet

Hallooiisssann shnuppsa!!!

Gratulerer så myyyyye med lille godjenta!

Gleder meg til vi får møttes igjen så jeg får se jentene dine IRL igjen:)

Av det jeg så på mms`n så ligna minste på storesøstra si iallefall, skikkelig søøøøt;)

Lykke til,og klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...