verdens heldigste mamma Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Hei Jeg er i dag 5+1 og merker, ikke uventet, ingenting enda. Men i natt hadde jeg noen sinnsyke magesmerter (begge sider, 5-10 cm lenger opp enn lysken). Sto opp for å gå på do, men måtte løpe tilbake i sengen for ikke å besvime. De intense smertene varte i ca en halv time, så roet det seg littegrann de neste par timene. Fikk sovet litt etter det, men hele morgenen var jeg øm og "støl" i hele magen. Noen som har opplevd noe lignende? Har selvsagt sett for meg alle skrekkscenarier med MA, SA og exu, men krysser fingrene for at alt er bra. Har ikke blødd noe i det hele tatt.
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Huff da, skal selfølgelig ikke plante inn skrekktanker på deg, men jeg hadde det samme for 3 netter siden. Og 2 dager etter slima og blødde jeg.. Blør og slimer enda, uke 6+4... Å dette er en SA... Åssen går det? Ikkenoe blod?? Så kan det gå greit....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Vil heller ikke skremme deg, men KRYSSER fingrene for at du ikke begynner å blø... Jeg ville nok tatt en sjekk til gynekologen om jeg var deg og fortelle hav som har skjedd... Men dessverre kan du bare vente å se hva som skjer... Det pos er at bare varte i 30 min... Jeg hadde skikkelig rie smerter hele natta da jeg mistet i uke 13.... Håper VIRKELIG at du slipper å oppleve det! Spire klor deg fast!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå