mamma til 2 gutter:)) Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Lurer på hvor lenge en bade bleie varer? Når de har vært i vannet med den, og ikke skal i vannet igjen om 1 time kan de bare ha den på seg hele tiden og ut igjen i vannet etterpå? sikkert teit spm:/ Hvor kjøpe sånne bleier?
*tybber* Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg tar av badebleia etter at han er kommet opp av vannet. De blir ganske så kalde og tunge. Her selger de badebleier på alle butikker tror jeg, ihvertfall Ultra, Kiwi osv! )
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Badebukse med strikk i lårene og knyting etc i livet er kjekkere. De har f.eks på Polarn. Mer miljøvennlig også!
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2009 Dumt med badebukse hvis de bæsjer i vannet. Han er bare 6,5 mnd.... Dyrt med badebleier da hvis de skal skifte hele tiden. For de vil vel opp og ned av vannet ganske ofte når det er varmt. Vi skal til syden:) Men men vi får vel skifte ofte ja bedre at de har det godt. Kjøper dere bleiene i syden eller??
2smågull Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 se etter tilbud på apotekene. jeg kjøpte på tilbud og da var de ikke så dyre!
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2009 Det skal jeg gjøre 2smågull:) Men hvilken apotek, husker du det?
*tybber* Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Hvis det bare er snakk om en liten stund på land, kan du sikkert bruke den samme. Gutten min er ikke noe særlig glad i å bade han, så holdt seg mest i vannkanten. En bleiepakke med 10 i holdt til hele ferien vår. (men vi var ikke på stranda hver dag da).
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har aldri brukt badebleie.Men har sett at de har på Rema 1000:)
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #9 Skrevet 19. juli 2009 Aptek 1 hadde tilbud, men da jef så på matbutikken var det omtrent lik pris borsett fra merke.....Huggies på apoteket Libero på matbutikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå