ble_mamma_6august 09 Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 må vannet gå før man får rier? eller hvordan virker d der?
Alvehut Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Hei. Dette med fostervannet varierer fra fødsel til fødsel. Søsteren min har født to ganger, og fortalte at første gangen kom fostervannet først av alt, mens ved det andre svangerskapet fungerte hodet til babyen som en "propp" for vannet. Da kom det i full fart ut sammen med hodet...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2009 men kan man få rier selv om vannet ikke har gått?
cec26 Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Begge mine fødsler har startet med rier, vannet mitt har de tatt helt på slutten av fødselen....
koala Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Første fødsel våknet jeg om natten av masse vann i senga, men ingen rier. De kom først 4-5 timer senere. Andre fødsel startet med uregelmessige rier om formiddagen som tok seg opp utover dagen og virkelig kom igang om kvelden. Husker ikke helt når vannet gikk men det var nok mens jeg var i full fødsel på sykehuset. Har en venninne som opplevde at vannet gikk og det gikk 2-3 døgn før fødselen begynte.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2009 så jeg vet altså ikke hva jeg har i vente hehe skummelt dette her
JenteOgGutterMamma! Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Hei! :-) Det er bare i 1 av mine 4 fødseler vannet har gått før riene! Og i min siste fødsel gikk vannet på ria før babyen kom ut! :-) Så dette med hvordan en fødsel starter er ulikt fra fødsel til fødsel! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå