Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår multihandikappede sønn skal på 2 ukers ferieavlastning, og dette blir jo siste sjanse vi har for en skikkelig kjæresteferie sammen før nestemann dukker opp. Men jeg sliter med bekkenplager, og orker ikke store utskeielser. Jeg ser for meg at en lang bilferie kan bli litt slitsomt, syden er ikke aktuelt da jeg ikke takler varmen så godt. Er det i det hele tatt noe vi kan finne på? Gode tips mottas med takk. Vi har mye vi skal gjøre klart her hjemme også, så vi kan ikke være borte i begge ukene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stadig tenkt på hvor deilig det hadde vært å bare reise på hotell jeg... Et spahotell e.l. som ligger i nærheten.. Bestille et fint rom, reise på spa e.l., bestille god mat, ligge i sengen og kose seg med film og kjæreste på kvelden.. Rett og slett bare slappe av!! Dersom man velger å gjøre dette i stedet for å reise på annen ferie, kan det jo være at man har litt ekstra penger å legge i rommet osv. også??

Ellers kommer det jo litt an på hvor du bor da.. Men bare å reise en liten tur til Sverige kan være veldig deilig.. Og da er det jo ikke nødvendigvis så lang tur heller.. Eller ta en ferjetur med color line, color magic e.l....

Nyyt ferien!! Det fortjener dere:)

Og håper sønnen deres får en fantastisk ferie han også:))

Skrevet

Jeg har også tenkt litt på dette med et lite SPA-opphold. Det er jo mange som har et "snart mamma" program også. Er det noen som har tips til et bra SPA-hotell? Vi bor på østlandet, og litt bilkjøring skal jeg nok klare.

Skrevet

Hva med spahotellet i kragerø da?? Det er jo ganske nytt og har et godt rykte på seg...

http://www.kragerosparesort.no/

eller om du vil slå skikkelig på stortromma er det jo et nytt et i larvik også..

http://www.farrisbad.no/

Har ikke selv vært på noen av disse.. *drømmer* men har i alle fall noen vennepar som har vært i kragerø ved spesielle anledninger, og de er veeldig fornøyde:))

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Farris Bad, der er det helt fantastisk!!

Var der med kjæresten en helg da jeg var i uke 35, og det var som en drøm! Har også bekkenplager, men det gikk helt fint. Hvis dere drar dit, burde du absolutt spandere på deg en "snart mamma"-behandling, det er det deiligste som har skjedd meg gjennom hele graviditeten. Hehe, helt sant :) :)

Bare pass på å booke inn behandlinger på forhånd, slik at dere unngår at det er fullt. Det er vansligvis litt lettere å få det man ønsker på hverdager, da er det kanskje litt billigere for hotellrommet der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...