Gå til innhold

Jeg fikk min drømmefødsel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag morgen kl 0400 våkna jeg av første rie.

Trodde bare det var en av de vanlige kynnere, gikk på do og tilbake i seng. Jeg kjente ganske fort at dette var ikke vanlige kynnere, så da mannen min våknet en time seinere, fikk han beskjed om at jeg kunne komme til å ringe han på jobb utpå dagen.

Er førstegangs, så jeg regna jo med at det skulle ta hele dagen og vel så det.

Jeg stod opp da mannen dro på jobb, og ringte min mor siden hun skulle være med på fødselen og hadde tenkt seg bort den dagen. Sa hun ikke måtte dra så langt, og mens jeg snakket med henne kom en rie som var skikkelig kraftig. Hun så det derfor nødvendig å komme for å hjelpe meg å ta tiden på riene.

En time seinere kom rier med 3 min mellomrom. Jeg hadde allerede snakket med føden, men de som jeg, trodde nok at det ville gå mange timer enda før det ble aktuelt å komme inn. Jeg ringte mannen hjem fra jobb og gikk i dusjen. Dro på føden og fikk konstatert 7 cm åpning, så det bar rett inn på fødestua.

En time seinere var vesla ute. Tett over 3 kg, 49 cm. Rakk ikke tenke så mye på smertestillende, og det var jo sånn jeg helst ville ha det.

Hadde en helt fantastisk jordmor til hjelp, og mannen min var og akkurat der jeg trengte han.

Så nå takker jeg for meg her inne.

Vil bare si en ting til dere som fortsatt venter; De plagsome kynnerene dere sliter med... de hjelper nok masse!

Og sex funker for å få igang ting !!! ;)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!:)

Skrevet

Jeg legger inn bestilling på lik føsel som deg jeg ;o) Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye. Høres ut som en flott fødsel ja! ;) Lykke til som småbarnsmor.

Skrevet

Gratulere så masse med jenta! .-)

Kos dere i tiden fremover! :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Håper på lik fødsel som det der ja! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...