Gå til innhold

Har noen erfaring???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!! Jeg er gravid igjen, det var absolutt ikke ønsket. Vi har 2 tette barn fra før Nov 2006 og nov 2008... jeg er nå gravid og vil ha termin mars/april 2010.... det vil si at den nye babyen ville kommet når sistemann er 17mnd... Er så usikker på hva vi skal gjøre. Har noen erfaring med 3 TETTE?? altså 3 barn på under 4 år.... Leiligheten våres å alt er for liten, ALT rundt tilsier at dette er galskap.... Men tenk om vi angrer hvis vi tar det bort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig situasjon........ jeg har 3 tette og liten plass. Utfordrene men ville aldri vært foruten.... Det er vel sjelden noen angrer på de barna man har fått, tror jeg.

Lykke til!!

Skrevet

Hei :)

Jeg ønsker ikke å påvirke ditt valg.

Det som føltes riktig for meg trenger ikke å være riktig for andre. I ettertid ser jeg at jeg valgte feil.... Jeg tok abort for ca to mnd siden. Nå sliter jeg med stooor skyldsfølelse, dårlig samvittighet og ett stort savn. Følelser jeg ikke visste eksisterte har nå dukket opp. Jeg våkner midt på natta og gråter... Kan ikke beskrives hvor vondt det føles å ha valgt feil..

Jeg har to barn. Yngste er under ett år. Det ville blitt ca 15 mnd mellom henne og h*n vi valgte bort.. Jeg er mye alene i perioder da samboeren min er nordsjøarbeider. Å være gravid betyr for meg å flytte inn på toalettet og krølle meg rundt doen i minst 5 mnd. Hyperemesis.... Dette sv.skapet såg også ut til å bli slik.

Hovudgrunnen til min abort var at samboeren min ikke var klar for flere barn enda. Og i den dårlige forfatningen jeg var i og i tilleg skulle ta vare på babyen vi har og det eldre barnet.... ble abort løsningen for oss. Men om jeg hadde visst da det jeg vet nå.. hadde jeg valgt annerledes.

Tenk deg godt om!! Jeg unner ingen i verden å gjennomgå det samme som meg!

Lykke til :) uansett valg.

Skrevet

Hei!

Tusen takk for fine tilbakemld... Huff, trodde aldri dette skulle være så vanskelig... Det er tusen tanker som flyr rundt i hodet, og det er vanskelig å sortere de =(

I tillegg er vi ikke helt enige... samboeren min er helt bestemt på at han ikke vil ha dette barnet, mens jeg synes det er vanskelig, men det er jo fordi det er min kropp og jeg som får et forhold til det.

Det jeg er redd for er følelsene som kommer etterpå, akkurat som du (mor til 2) skriver... redd det skal gå utover forholdet vårt og ødelegge noe mellom oss... mens samboeren min er redd for det andre veien...(altså med 3 tette) Hmmm... vanskelig valg, trolig det værste jeg har måtte ta stilling til i hele mitt liv.

Trist å høre at du har fått det så vanskelig etter ditt valg "mor til 2"... håper tiden vil hjelpe deg til å finne en måte å takle følelsene på... og hvem vet hva fremtiden bringer... kanskje blir du mor til 3 en dag =)

Det vet jeg hvertfall at jeg har ønsker om... det vanskelige er bare om det blir nå eller om ca 3 år (noe som var vår opprinnelige plan)

Tusen takk for tilbakemld =) Det hjelper å dele tanker og følelser med likesinnede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...