Gå til innhold

Flere med små mager????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 39+3, 2 gangs og har hele svangerskapet hatt liten mage..spesielt i forhold til forrige svangerskapet..er 172 høy, gått opp 12 kg, så ikke sånn overtynn gravid, men bare det at selve magen er liten..

Venter denne gang en gutt i motsetning til jente sist, så det påvirker mage"typen"

Uansett, alle sier er så heldig som har så liten mage, men det er så kjipt når jeg selv er bekymret da magen er så liten og ALLE påpeker det..har fått beskjed om at ikke blir store babyen dvs ca 3000-3200...

hadde ventet at magen skulle vokse mer nå på slutten, men har ikke gjort det heller...ettersom jordmor er på ferie, skal jeg til fastlege på termindag og hun måler magen annerledes enn min jordmor (husjer det fra sist gang også) så blir litt feil å måle disse magemålene opp mot hverandre..redd noe er gæli siden ikke vokser stort og ettersom skal svitsje mellom jordmor/lege sånn på slutten, er jeg redd de ikke får med seg at magen ikke har vokst som den kanskje burde...???

Flere med små mager???

r

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble veldig tidlig stor denne gang, men magen har stagnert veldig. På forrige kontroll hadde magen nesten ikke vokst på 4 uker, og nå skal jeg på kontroll igjen til uka, og da tror jeg nesten ikke magen har vokst igjen. Har heller ikke lagt på meg noe mer. Er 34 uker i dag, og jeg vet jo fra forrige gang at jeg vokser i rykk og napp, men tror jeg omtrent har stagnert nå...

Du er jo lang da, så antagelig bærer du babyen din litt annerledes slik at magen ikke blir så stor. Men ikke noe godt om du blir bekymret av det. Jeg kjenner jeg tenker litt på om babyen vokser som den skal jeg og, men hun er veldig aktiv, så jeg tror det skal være i orden. Spent på neste kontroll hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...