___ Skrevet 18. juli 2009 #1 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er stadig spørsmål om å få nye forum. Jeg synes det allerede er alt for mange. De aller fleste forumene er så godt som døde. Det er så få som bruker dem at det ikke er noen vits i å legge inn innlegg det. Det er greiere å ta alt på skravle eller anonymforumet. Det er jo bare der det er folk slik at man får svar før det har gåt 4 uker. Jeg synes derfor dere skulle slå sammen mange forum. Hvis vi totalt satt igjen med for eksempel 10 forum ville det bli mye mer interessant å bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 19. juli 2009 #2 Del Skrevet 19. juli 2009 I mangel på et liv (neida, men i allefall i kjedsomhet på jobb mellom oppdrag) har jeg sett gjennom en god del av under fora og jeg ser at noen er i bruk i perioder, så blir det dødt en stund før de livner til igjen. Livssyn er et sånt. Fora som beholde barnet, bligravid, mannen ikke klar blir stort sett besøkt daglig. Det samme er trimester (1,2,3) skravle og anonym. Krangleforumet er jo dessverre så godt som dødt. I allefall på bim, kanskje det kunne slås sammen med dib sitt krangleforum der det later til å være noe mere aktivitet? Går det ikke an å se hvor mange treff hver side får i løpet av en månedstid og luke ut etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunder Skrevet 21. juli 2009 #3 Del Skrevet 21. juli 2009 Signerer denne. 10 forum burde holdt. Bare fordi noen er lei et tema og maser om nytt forum, så MÅ man ikke opprette et... Temaer går i bølger. Vi bør da klare å hoppe over innlegg som ikke interesserer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå