Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå, helt klart Magnhild. Vet om ei nydelig lita jente som heter det, og ei like nydelig ei på 13 år.

Veldig få som heter det, elsker navn som ikke er ti på topp.

Disse gamle navnene kommer igjen. Skal selv kalle opp og bruke Aase, men ikke bruke det til daglig.

Annonse

Er ikke så glad i Magnhild, men synes at

Ragnhild

er et helt supert navn!! Synes det er vakkert og stødig - og oppkalling er flott! Kan absolutt brukes med hell! :)

Kanskje det til og med er et av navnene på "hvilebenken" som snart vil komme inn igjen? :)

Eg har lenge vore glad i begge namna eg. Litt usikker på kven av dei eg likar best, begge er flotte. Eg trur kanskje eg ville valt å bruke Ragnhild, men det ville isåfall berre vore for at ikkje alle ungane mine skal byrje på M.. På ei anna side er Magnhild mykje mindre brukt enn Ragnhild, eg fekk heilt sjokk då eg oppdaga at det var 15000 menneske i Noreg som heitte Ragnhild. Dei fleste er nok gamle, og eg kjenner faktisk berre ei Ragnhild. Likevell hadde det vore kjekt å hatt eit litt meir unikt namn..

Eg vert jo aldri heilt einig med meg sjølv, så konklusjonen min er at begge er nydelege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...