trolly Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Er så bekymret. Da babyen vår var 3 uker gammel skulle et familiemedlem løfte opp babyen vår fra fanget sitt (babyen lå på ryggen)og glemte å støtte nakken! Underveis i løftet skiftet han grep og babyen ble da på en måte ristet. Er det mulig? Hodet slang bakover og jeg skrek. Det verste er at dette fam.medlemmet ikke tok kritikk etterpå, men ble helt stille. Er så redd for at dette har gjort skade på noen måte. Han lagde noen rare lyder eterpå, men dette er lyder jeg mener han har laget før men i mindre grad. Han er nå 9 uker og jeg har ikke sett noen tegn til skade. Men likevel... Kan han få ettermen av dette?
blomstre Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Hei Er jo bare å sjekke det opp hvis du er bekymret. Helsestasjonen skal ha fysioterapaut knyttet til seg. Min erfaring er at de gjerne gir en henvisning for å være føre var. Så ta kontakt med helsestasjonen din og hør der. Mest sansynelig så er ingen skade sjedd, men dumt å gå å bekymre seg, bedere å få det avklart synes jeg da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå