golljet Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Hei, siste to dagene har jeg gått på do noe enormt!! inatt gikk jeg på do 6 ganger, forrige natt 8 ganger.. jeg har ikke drukket så mye siste dagene... og synes at det var så rart at jeg har gått på så mye på do. Jeg leverte inn en urinprøve, men denne var fin... Jeg ser på beina mine at de er mye mindre, så jeg har nok tisset ut en del vann i kroppen... ser på vekta at jeg er 1,5 kg lettere... men er dette bra? noen med erfaring?
jentebaby30august Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Anbefalt mengde væske for gravide er 2 liter eller mer i døgnet. Du må ikke stoppe opp med å drikke fordi du går masse på do, det er naturens gang det unner graviditeten. Livmor og baby presser på blæra slik at du må oftere gå på do. Jeg har akkurat det samme problemet. Tenk deg om natta når du må opp ofte på do, kroppen forbereder seg på å være våken mer enn ellers pga amming og mating så jeg ser heller litt positivt på disse do-besøkene jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå