Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saa i gaar skulle altsaa bli 4. dagen med regelmessige og vonde maserier/kynnere/vondter. I gaar varte det i 6 timer, dagen for 5. I gaar var det saa vondt og regelmessig at jeg ringte foden en tur, dagen for ringte jeg samboeren paa jobb og spurte om han ikke kunne komme hjem. Det her er jo kjempefrustrerende! Jordmor mente paa telefonen i gaar at denne urinveisinfesjonen min kunne irritere livmoren og gi meg en del av disse plagene. Men i gaar var det altsaa saa vondt saa lenge! Hvorfor vil ikke babyen ut! Jeg skjonta at det ikke var fodsel fodsel paa gang i gaar, men jeg var helt sikker paa at det skulle ta seg opp. Blir saa frustrart.

Tok meg til og med en liten "joggetur" i ren frustrasjon i gaar naar det dabba av:P Jeg foyk ut dora i det hoyeste tempo jeg kunne prestere, floy tre ganger rundt bilen naar sambo fikk paa seg sko og satte avgaarde 200 meter i oppoverbakke mens mannen min peste etter. Han trodde vel jeg hadde blitt helt rar. Saa raskt har jeg ikke bevegd meg de siste 3 mnd:P

Men men. Det er vel bare aa smore seg med tolmodighet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh...var det ikke du som snakket om disse vonde riene igår da???

Åhhh....så kjipe greier...føler virkelig med deg.Håper virkelig ikke du trenger å vente stort lenger..tenker masse masse på deg og krysser fingre :-) :-) :-)

Skrevet

Uff..Høres ikke noe særlig ut!

Du hadde termin i går du ja..En liten anbefaling,når samboeren din er hjemme fra jobben i dag så kan dere jo prøve sex:).Det har jeg hørt skal hjelpe:).

Skrevet

Naa foler jeg meg saa daarlig. Kjempeslapp og vondt overalt, i ryggen, magen, kvalm og uvell. Skulle onske det skjedde noe snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...