Gå til innhold

Vondt i magen?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev om at jeg kanskje trodde jeg lakk fostervann i går, har ikke merket noe mengder av det, men kjenner det samme piplingen mellom beina i ny og ne. Men blir liksom aldri ordentlig vått...

Men i natt/går kveld når jeg skulle sove hadde jeg vondt i magen.

Ikke som i evt rier, men vondt i magen som en litt merkelig mageknip.

Så mener jeg at jeg har hørt at det kan være noe galt hvis man har magevondter?

Magevondene er der sterkest når jeg ligger, og blir mye mye bedre når jeg sitter/går/står...

Det er ikke noe som kommer i tak eller gjør at jeg tror det er tegn på evt fødsel altså, men er veldig ubehaglig/vondt.

Noen som har opplevd lignende og fått en forklaring/vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i magen er det du har vondt da? Har du vært ordentlig på do i det siste..?

Skrevet

Det er vondt i hele magen på en måte=S Litt vanskelig å forklare...

Men det er ikke som menssmerter, sitter høyere enn det, mere under puppene til navlen på en måte, også på sidene?

Jeg lå med dyne for å støtte magen i natt, og det hjalp litt på... Aner ikke hva det er liksom... Har ikke hatt sånn før hvertfall.

Det er heller ikke som bæsjemageknip (hvis jeg kan kalle det det), og var faktisk på do 3 ganger i går ( tenkte kanskje kroppen drev å tømte seg til fødsel) så ikke noe forstoppelsesproblemer/diare hvertfall...

Hm...

Skrevet

Jeg hadde akkurat det samme i natt.

Hadde veldig vondt i toppen av magen, under ribbeina og på sidene.

Jeg er rimelig sikker på at det var luftsmerter jeg hadde. Kom ikke noe lyd eller luft ut noe sted ;-), men tror likevel det var det.

Kan gjøre veldig vondt det, altså.

Jeg er heller ikke treg i magen.

Skrevet

lenge siden du har sjekket urin? uvi kan jo være ubehagelig og gi magesmerter...ellers så har jeg ofte endel smerter oppe i magen, som jeg tror kommer av mye magesyre(hjelper med syrenøytraliserende hvertfall)...

Skrevet

Det kan selvfølglig være luftsmerter selvom det ikke føles ut som det=) Alt blir jo litt annderledes med en 3 kg baby inni der....

Urin ble sjekket torsdag, så da har forandringen skjedd veldig fort. Tror nok ikke det er UVI, googlet det nemlig litt. Har ingen smerter eller unormalheter ved vannlating...

Og ingen tegn til feber osv...

Foreløpig er smerten der når jeg ligger,og hvis kommer den når jeg er oppe å går får jeg vel ta en tlf til føden....

Skrevet

Jeg hadde faktisk samme i natt, utrolig ubehagelig. Det hjalp å reise seg opp og gå litt, selv om det gjorde enda vondere akkurat når jeg reiste meg

Skrevet

Høres ut som syreproblem... Det kan være utrolig ubehagelig, og spesielt ille når man ligger. Prøv link, eller lignende, dette er legemiddel som legger seg som et lokk over mageinnholdet. Det kan også hjelpe å heve hodeenden på senga med 10 cm.. Men det er et helt vanlig problem nå på slutten...

Skrevet

Okej. Det er sikkert det det er da=)

Det hørtes jo ufarlig ut, selvom det er litt ubehaglig... Så lenge babyen har det bra er jeg fornøyd=)

Kan evt prøve noen midler mot det hvis det fortsetter/blir verre....

Skrevet

Jeg hadde også akkurat samme som deg i natt. Vondt i magen, over navlen og utover sidene når jeg ligger og mye bedre når jeg er oppe og går. Jeg hadde utrolig halsbrann samtidig og ble kvalm av å ligge for mye over på sidene. Ser det er mange som skriver at det kan være magesyre. La 4 hodeputer under overkropp og hodet, og tullet dynen godt under ene siden av ryggen sånn at jeg ikke lå helt flatt. Det hjalp og da fikk jeg endelig sove. Men da var klokken blitt 4. Slitsomt hvis det skal være sånn frem til fødsel.. (og ingen hodeputer igjen til samboer stakkar)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...