Kazaya er fødeklar Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 12 min mellom riene, men de er ikke så vonde. Har vært regelmessig litt over to timer nå. Så nå stiger håpet!! Har ringt barnevakt og forberedt på å være beredt. Vær så snill å ikke la dette være falsk alarm. Da blir jeg SUR!
Anonym*Gullklump* Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Åh så heldig du er.. Misunner deg virkelig.. Må ha masse lykke til så krysse fingrene for at du snart har babyen din hos deg:o) Kom gjerne med oppdatering om du orker, syntes det er så spennende og følge med mens jeg fortvilet venter på at noe skal skje her...
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Å, håper det er skikkelige saker da! Lykke til. Håper du har reist på sykehuset når jeg kommer inn etter turen min om et par timer:)
Kazaya er fødeklar Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2009 Fortsatt litt over 10 min i mellom men nå har de økt i styrke. Nå er de så vonde at jeg nesten ikke klarer å snakke, yes!! Har ringt føden og skal inn på sjekk, venter på barnevakten nå. Får håpe det blir beby oss i helga!! Kjente ingen tegn på noe i går.. Får håpe dere også kommer igang snart! Skal oppdatere dere senere. Masse lykke til!!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Å, så gøy kazaya:) Gleder meg til oppdatering, men babyen utenfor magen;) Håper jeg er i fødsel i morgen også. Nok en gang lykke til!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Ønsker deg masse lykke til Kazaya! Blir nok baby på deg ila dagen!
Gjest Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Åi...ja høres ut som du er igang ja heldiggris!! ) Masse lykke til !! Har 18 dager igjen jeg,så kan vel ikke håpe for mye enda...
Lykke X 4 Skrevet 18. juli 2009 #9 Skrevet 18. juli 2009 Så godt å høre Kazaya! At du endelig er igang! Er så glad på dine vegne! Masse lykke til med fødsel Vedder du er på føden nå, og kanskje til og med har babyen i armene dine! Stor klem!
Uro4 Skrevet 18. juli 2009 #10 Skrevet 18. juli 2009 Spennende...Lykke, lykke til... 6 dager på overtid jeg, og ønsker at det snart blir min tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå