Gå til innhold

trampoline....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7 mnd gravid, og i nå i ferien hoppet jeg litt på trampoline med min datter på 4,5 år... i etterkant har jeg tenkt at det kanskje ikke var så lurt, og gikk inn på nettet for å lese om det var farlig. Det står flere steder at det kanskje ikke er så lurt... åh, har jeg gjort noe dumt?? det er et par uker siden nå, så jeg burde jo merket noe, om noe hadde skjedd? Hoppet kanskje 5-10 minutter, og det gikk veldig pent for seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok helt sikkert gått fint :) Så lenge du kjenner masse liv, og ikke har hatt noen blødninger har du nok ikke noe å bekymre deg for :)

Skrevet

Jeg har hoppet på trampoline maaaange ganger i sv.skapet.. men ikke så lenge av gangen da... og det går fortsatt bra her.. har 2 uker til UL t. så kanskje jeg skal hoppe mere nå så kanskje fødselen starter:)

Skrevet

Jeg lurte også på om jeg kanskje skulle prøve trampolina helt på slutten... Tror dere at det hjelper?

Skrevet

Hei! :-)

Har hørt at å hoppe trampoline ikke er så lurt, da morkaken kan løsne,,,,

Skrevet

Jeg har hørt det samme som 1 rosa og 3 blå + en til.

At man ikke skal hoppe fordi morkaken kan løsne, og det er jo ikke spesielt ønskelig.

Skrevet

det er ikkje lurt å hoppe trampoline..som nevnt ove rkan morkaken løsne og det kan føre til att babyen dør.

tror helder dokke skal holde dere til babyen er klar og vil ut sjøl:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...