Gå til innhold

Over en uke på overtid, ingen mens og negativ test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fremdeles mulig å være gravid? Noen som har testet negativ en uke etter ikm men likevel testet positiv senere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her...er 1 uke forsinket, tok en test 4 dager etter IKM fordi TR har vært presist hos meg. Men det ga inget utslag på testen. venter å venter på at jeg kan teste igjen. Har ingenting som antyder at TR kommer, eller har hatt pms. Var "så heldig" å ha blødende EL (ekstra fruktbar) så jeg håper det er ei spire som endelig sitter.

Har sett her tidligere at mange har testet negativ LENGE etter IKM men fått Positiv til slutt. Så det er håp!

Lykke til Nuperelle!!! - håper det er vår tur nå!!!

Skrevet

heisann!

jeg er og 1uke over ikm, negative tester og ingen tante på besøk..

tanta har alltid vært presis, maks en dag etter men det er pga stress.. nå har jeg ferie og kunne ikke slappet mer av :)

blødende EL har jeg ikke hørt om.. er vel ikke så kraftig som en vanlig mens, eller?

lykke til hvertfall og god sommer videre :)

Skrevet

Klippet dette ut fra www.pernille.info/eggløsning

Eggløsningsblødning

Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da.

Det forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen.

Skrevet

Uff...sånn er det for meg også... Over 1 uke siden ikm og ingen tante... Men ut fra det jeg har lest, så virker det ikke uvanlig at man kan teste positivt senere, så jeg krysser fingrene for det. Men det kan jo også være at syklusen tuller litt og at tr kommer forsinket. Så det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente..? Fryktelig dette her, altså...! Lykke til ;)

Skrevet

Åh ja, blir helt sprø av å vente. Tok en ny test i dag tidlig, fremdeles negativ. Vil en blodprøve vise positiv/negativ med sikkerhet selv om en vanlig urintest ikke viser noe utslag? Dersom den gjør det tror jeg jeg drar og sjekker, blir helt gal av å ikke vite. Noen som vet?

Skrevet

Tok en ny test i dag....fremdeles negativ 10 dager over IKM....

Ja det værste er ventingen. Har også hatt ferie, så det er nok ikke stress som forårsaker forsinkelsen.

Noen flere som har testet nylig?

Skrevet

jeg hadde det nettopp slik, men tror jeg fant ut at sommer-reising har gjort mine sykluser helt på tur... Nesten som om kroppen utsatte mensen siden vi har vært ute på reise. Stress sto også som en grunn til at syklusen kan utsettes...

men masse lykke til :)

Skrevet

Hei:-)

Føler meg litt dum, men må spørre. Hva står IKM for? Helt ny her. Jeg også er en uke på overtid og testen er negativ. Trodde graviditetstesten var så og si helt sikker da?

Skrevet

hvor lenge etter IKM er det registrerte tilfeller av første positive test da?

Jeg skjønner så lite her. testet negativt i dag, men har likevel så mange symptomer. er det kroppen som spiller meg et puss? :s

Skrevet

leste i et innlegg her på bim at det var en som testet positiv først 15 dager etter IKM så da er det håp !

Skrevet

IKM er dagen du forventer å få mensen, eller håper du ikke får mensen :)

Skrevet

Er på overtid her og... skulle hatt mens fredagen trur eg. varierer litt. ligger mellom 28 og 30 dager! Har testa 3 ganger med negativ.. siste med den digitale.... hatt mensmurringer, men ingen mens... hadde vore kjekt om eg var gravid, men dersom ikkej... så kan den hersens mensen komme no... så eg kan prøve videre...!!

Lykke til dere andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...