..asor.. Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Er i uke 37 og har begynt å å få en skikkelig ubehagelig følelse i underlivet av og til. Akkurat som at noe presser seg ut, men det stikker sånn, som en kniv liksom... Får dette som regel på kveldene når jeg har lagt meg. De første gangene var det bare litt ubehagelig nå har det blitt skikkelig vondt når det skjer. Har hørt om nedpress, er det det jeg har. Flere som har det lignende? ER flergangsfødende men kan ikke huske jeg har hatt det så kraftig før.
Lykke X 4 Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Nedpress og stikninger er to ulike ting. Stikningene er babyen som kommer borti nerver etterhvert som det siger ned i bekkenet. Og noen mener dette også kommer av modning. Nedpress er rett og slett nedpress! Det er når du kjenner at det presser på nedover, akkurat som noen vil ut eller lettere sagt, holder på å falle ut Det oppleves noen ganger som et trykk nedover. Følelsen kan være konstant, eller komme og gå. Man kjenner gjerne mer symptomer som flergangsfødende enn man gjorde første gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå