☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 god morgen;-) min tur til å stå opp med morgenfuglen;-) 06.45 er tidlig syns jeg...men tuva har fått dilla på sabeltann, så har sittet å glodd og sunget hele morgenen;-) en uke igjen til bhg, og jeg kan pusle litt og slappe av om dagene igjen.blir nok godt for alle 3 her hjemme;-) har så fryktelig nedpress om dagen, at det er ekkelt å gå/stå...føler nesten at fødselen starter når som helst, men håper jo ikke det...lurer på om slimproppen går litt og litt, ellers så er utfloden min veldig rar om dagen...vel, får ikke gjort noe fra eller til, så det er vel bare å slappe av(selv om jeg har en ufattelig energi til å fikse ting her hjemme, pusse opp, rydde skrot osv...må jo bli klart til sigurd kommer;-)) hvordan går det med deg om dagen?
☆chiquita☆ Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Hei! Jeg har sovet leenge idag. Er helt alene hjemme! Deilig. Bendik har heldigvis begynt å sove til mellom 8 og 9 i ferien, og det er godt, for han skal være hjemme i nesten 3 uker til. Men nå har han helt sluttet med bleie:) Er veldig stolt! Og det skal bli godt å slippe 2 bleiebarn. Jeg har faktisk også begynt med masse nedpress og utallig mange kynnere i løpet av døgnet. Stod i en butikk, og da følte jeg nesten at ho plutselig kom i full fart. Ekkel følelse altså. Så nå har jeg begynt å finne fram litt klær etter bendik og andre fornuftige ting som jeg kan ha klart. Vi reiser til Danmark om 3 dager, så jeg skal handle resten der tenker jeg:) Min slimpropp gikk 2 uker før termin forrige gang. Så det er nok en stund til. Men kan man bade etter slimproppen er gått? Jeg bader så ofte jeg kan i sommer:) Er så godt å avkjøle seg. Var på stranda i hele går, og fikk masse farge:) Ha en fin helg!
☆chiquita☆ Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Hei igjen! Nå har vi pakket og gjort alt istand til legoland tur i morra. Gleder meg veldig! Var hos lege idag, alt bra og nå 9.5kg tilsammen. Er fornøyd med det. Jeg la på meg lite på slutten med bendik, så kanskje jeg klarer meg med ca.12kg som er gjennomsnittet:) Bare 8 uker igjen nå, skal si tida går fort. Og du sitter jo snart med lillegutt i armene:) Jammen ikke lenge til KS nå. Har litt å gjøre før tulla kommer da. Skal male en vugge og en kommode. Handle inn litt vaske- og gulpe- filler, tepper, sengetøy o.s.v Prøver å finne det i Danmark. Kan jo være billigere:)?!? Hvordan er formen din om dagen da? Mye kynnere? Jeg har mye kynnere om dagen og gjerne om nettene. Er slitsomt, men håper kanskje fødselen kan bli litt lettere:) Vi snakkes!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2009 heisann;-) jeg har gått opp 15, jeg da...mot 11 kg totalt sist(kanskje det har noe med kjønn å gjøre;-)...men vekta har stått stille de siste 3 ukene, så det blir kanskje ikke så mye mer. jeg har også litt småting å gjøre, male nytt rom til tuva, og skru opp noen møbler..pluss vaske opp tøy og tepper o. l...får ta det når bhg begynner neste uke;-) kynnerne begynner å bli rimelig harde, og igår var de regelmessige i flere timer på kvelden..ga seg heldigvis når jeg la meg;-/ ellers så har jeg mye mer overskudd enn på lenge;-) god tur til danmark;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå