ღCinnamonღ Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Spiren satt på 4 pp. Og denne måneden rakk vi bare å prøve èn gang rundt EL, i tillegg til at jeg satt på topp, og d føltes som om alt rant ut igjen (sry beskrivelsen) . Men d var visst nok likevel D første symptomet jeg merket, var at d begynte å klø veldig rundt brystvortene mine ca 1 uke etter EL. Tenkte ikke så mye på d der og da, men nå tenker jeg at d kanskje var et tidlig symptom. De neste symptomene kom ikke før rundt IKM. Da følte jeg meg oppblåst, og (sry utrykket) feis ganske ofte. Hadde i tillegg litt hard mage, og bittelitt ømme bryster. Testet svakt positvt 1 dag etter IKM Har også drømt veldig mye rart uken før mens. D var faktisk d første symptomet jeg valgte å tro kunne være på at jeg var gravid. Lykke til til alle andre prøvere der ute Sender masse babystøv!! Håper vi møtes på 1.trimester snart Klem fra meg!
ღCinnamonღ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2009 "...har også drømt veldig mye rart uken før mens." Mente selvfølgelig uken før jeg Forventet mens, altså IKM.
atsjo Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Gratulerer så mye!! håper du får et fint svangerskap:) Jeg vil også vente nr 2!!!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå