Gå til innhold

meg og lille snuppis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

fått positiv test eller tr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei oopsidaisy:-)

Tok en test i går som var negativ - men det som er så rart, er at jeg i går ettermiddag og kveld følte meg veldig gravid, litt slapp og trøtt!!! Og i dag morges kom det bittelitt rosa på papiret, noe jeg først trodde måtte være mensen, men det har ikke kommet noe mer - så da tolker jeg det nesten mer som en festeblødning(!!!) Jeg både håper og tror det må være det, i såfall er det ikke rart jeg har testet negativt i går og da har jeg IKM i uke 30!!!

I verste fall kommer mensen i løpet av dagen, men det har jo ikke skjedd noe mer og det er uvanlig for meg. Hadde festeblødning sist gang jeg ble gravid også...

Herreguuuuuud - det blir en spennende dag, jeg mener spennende å se om TR kommer og spennende å se om jeg tester positivt neste uke.

Forrige gang jeg ble gravid og fikk festeblødning, testet jeg faktisk positivt dagen etter - men nå har jeg ingen flere tester liggende og i morgen reiser jeg til København, er tilbake på tirsdag og får tidligst testet onsdag eller torsdag. Torsdag er det bursdagen til min kjære mann, så hadde jo vært fint å gitt ham en positiv test på selve dagen hans...

Ååååååå blir en spennende dag og en spennende uke =)

Skal holde deg oppdatert jeg!!!

Hvordan er det med deg??

Klem fra

Skrevet

så spennende da:-) vi får krysse fingrer og tær for at du får en positiv test neste uke:-)

Jeg har vært til ultralyd for å se så alt var i orden siden jeg fortsatt ikke har fått mensen tilbake. Hun lurte på om d var mulighet for at jeg kunne være gravid igjen,men d var vanskelig å se forskjell på graviditet og om det er mensen som er på vei når det er så tidlig.men jeg regner med at jeg får mensen snart,har litt svake mensmurringer en gang i blant...

men hadde vært fint å fått tr snart,så man får begynt på nytt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...