cilles Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Lurer så fælt på når jeg blir gravid igjen.. Vil det gå bra neste gang ? Har mistet før. Kjønn ? Tusen takk om noen tar seg tid :-) Stor klem Jeg: 05.12.72 mannen: 23.01.67
MC81 Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Hei Cilles! Noen spørsmål kan det være litt vanskeligere og svare på. I ditt teilfelle synes jeg det kjennes litt vanskelig ut. Vet ikke om det er derfor du ikke har fått svar fra de andre. Jeg skal allikevel fortelle deg litt hva jeg kjenner! Jeg kjenner en stor sorg hos deg, mulig jeg kjenner på den spontanaborten du har hatt. Du kjennes trist ut, kansje den situasjonen du er i forhold til barn og graviditet kjennes vanskelig ut nå om dagen? Kjennes ikke ut som om det er en tristhet i forhold til fremtiden, så for meg så kjennes det ikke ut som som om du mister igjen. Men det kjennes heller ikke ut som om du blir gravid i nermeste fremtid heller. Håper jeg tar feil og at dere får det barnet dere så inderlig ønsker dere! Stor klem!
cilles Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2009 Hei Takk for at du tok deg tid. Stemmer det med stor sorg for øyeblikket. Mistet i januar i uke 16, den skulle blitt født nå i juli, og jeg syns det er så trist. I tillegg mistet jeg St.Hansaften. Var bare 8 uker på vei, men likevel. Blir liksom dobbelt opp.. Håper også du tar feil, og at det kommer en ny mageboer snart ;-) Om flere vil se, er det helt supert. Fint med mange :-)
*Bambi + spire* Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Får opp oktober med jente, alt kommer til å gå kjempebra!
cilles Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2009 Tusen takk for at du svarte. Merkelig dette, når jeg får beskjed om at det er noe godt i vente, så blir jeg skikkelig lugn.. Bare det at det ikke varer så lenge før jeg stresser meg opp igjen. Og at det kommer til å gå bra er jo det aller beste :-) Kommer med tilbakemelding når jeg vet mer jeg ;-) Tar gjerne mot flere spådommer.. Blir spennende å se hvem som har rett på meg denne gangen. Sist var det fulltreff for Krin og Stratos :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå