Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har et spørsmål

Vi har en OTH vogn og ønsker oss et lammeskinns-innlegg, men de er så dyre syns jeg. Vi har et vanlig lammskinn liggende, uten hull til seler liggende som vi lurer på om vi skulle bruke istedet. Noen som har erfaring med å lage hull i disse skinn? Eller bør man invistere i et et fra OTH?

Takker for alle svar :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde klippa hull :o) Billigere å ødelegge tre lammeskinn (hvis det skulle vise seg å revne i hullene ellerno) fra ikea enn å kjøpe et fra oth ;o)

Kan jo evt lage hullsøm før du klipper.

Skrevet

Er bare å klippe hull det vel :P

Skrevet

Har ikkje prøvd sjølv, men skulle tru det berre er til å klippe i veg (berre mål nøyaktig først). Skinn raknar ikkje.

Skrevet

Jeg har prøvd å klippe hull til seler i et babyskinn fra babyshop og det gikk dårlig...: -( Det var liksom ikke nok "hold" i skinnet, så etter 1 uke begynte skinnet å revne ved hullene.

Skrevet

Jeg har skjært hull til selene og det har holdt lenge det! 8-9mnd siden jeg gjorde det;) Tok en skarp kniv og lagde hull til alle fem punktene. Vet det er mange som gjør det;)

Annonse

Skrevet

Jeg brukte tapetkniv og lager hull i et skinn fra Jysk. brukte det i ca.1,5 år til første og nå har nr.2 brukt det i ca.7 mnd.

Skrevet

Vet ikke hva du synes er dyrt eller ikke, men jeg kjøpte lammeskinn fra Barnashus som allerede hadde hull til tre-punktsfeste. De koster vel 350 tror jeg. Er superfornøyd med det vi kjøpte, når det er sagt kan man helt sikkert lage hull selv dersom man har et skinn allerede.

Skrevet

Vi har brukt en skarp kniv til å lage selehull i vårt lammeskinn. Et helt vanlig lammeskinn fra Babyshop.

Har brukt det i 1,5 år, og det rakner ikke.

Skrevet

jeg har gjort akkurat det samme, genialt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...