Gå til innhold

En FANTASTISK gyn....vil bare dele dagen min med dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter time hos gyn på volvat og time på Haukeland uten hell og hjelp med prøvingen bestilite jeg time hos sentrumslegene i bergen hos privat gyn.

Og takk gud for at jeg gjorde det.

Denne mannen forsto meg og gjør alt for å hjelpe meg/oss.

Jeg og min kjære har 2 barn, født 07 og 08. Men vi har siden sistemann ble født prøvd på nr 3 og det er nå 14 mnd siden.

Jeg har hatt veldig uregelmessige perioder og har hos andre gyn sput etter pergo. da har svaret vært NEI.

Jeg har to keisersnitt og vi ønsker 4 barn. Så jeg nevnte for gyn i dag at vi kunne faktisk tenke oss tvillinger rett og slett pga jeg har diabetes og svangerskap med mangen KS tar på kroppen og sykdommen og at etter et 3 ks blir det MYE større risiko for komplikasjoner med en svakere livmor osv.

Han syntes at det hørtes veldig fornuftig ut alt jeg tenkte og synes jeg var en utrolig fornuftig og tøff jente som tenkte på alt dette. så nå fikk jeg pergotime og en eggløsningssprøyte slik at jeg har mulighet til å få løsnet fler enn ett egg... om ikke det funket skulle vi få prøverør på en privat klinikk om vi ønsket det også med stor mulighet for tvillinger om det var det vi ville.

MEN: det som var skremmende var at jeg fortalte om min kjære som har to str på testikklene, en stor og en mye mindre. Legen ble litt stresset og ville se på han fort, redd for kreft. Jeg ble så paff og livredd. Så håper virkelig på at det ikke er noe. Min kjære sier de har vært slik så leeenge han kan huske. Så nå håper vi inderlig at alt er bra på det området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei har diabetes jeg også. har ingen barn, ønsker veldig men bls har aldri vært idielt.

Kan du fortelle om dine erfaringer med diabetes og graviditet?

Skrevet

Du kan ikke ha vært hod noen andre enn Dr. Mortensen, skjønner jeg? :-)

Skrevet

det stemmer:-) var han jeg var hos:-) Har du samme erfaring med han??? er du like fornøyd?

Skrevet

Jeg fikk aldri mensen igjen etter siste fødsel, så jeg har kun vært hos ham for tidlig UL for å finne ut hvor langt jeg var på vei. Han har tatt seg god tid og vært superhyggelig de to gangene jeg har vært der. :-) Skjønte det måtte være ham etter beskrivelsen din.

Skrevet

ja han var helt super hyggelig... håper på posetive resultater innen disse 3 mnd. han trgnet med vi hadde en spire eller to innen 3 mnd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...