Gå til innhold

Amme bh i store str????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt amme-bh uten spile i så stort som 80 i???

Har ikke funnet noen nettbutikker som har det og har prøvd på Change hvor jeg vanligvis handler og de har kun med spiler.

HJEEEEELP, orker ikke bruke spilebh lenger for den gnager sånn :(

I oslo/ski område forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på om du mener 80 I eller 80 generelt?

Jeg fant hvertfall bh uten spiler i 80 på Bogerud, men det var 80 D og ikke I som du kanskje mener... Men de går vel litt lengre i str+ de er store i str....

Ellers så er det en undertøysbutikk i Drøbak, Butterfly heter den. Sånn spesialbutikk som er litt dyr da, men de har mye greier og drevet lenge.

Du kan jo evt ta en tlf dit i morgen...

Skrevet

Sliter med samme problem som deg!! (har samme bh-størrelse) Jeg har vurdert å kjøpe bher med større vidde slik at også cupen blir større og i h-cup (har funnet noen bher i h-cup på nett) og heller sy dem inn hempene på ryggen. Er den eneste løsninge jeg har funnet til nå....

Skrevet

www.figleaves.com opp til str. J så vidt jeg kunne se. Har handlet der tidligere og har vært veldig fornøyd.

Skrevet

Det er 80 I jeg mener ja :) Har sett at det finnes opp til H mange steder og det er jo en mulighet å kjøpe stor omkrets og sy inn ja.. Men hva i huleste gjør jeg hvis jeg blir enda større når jeg begynner å amme da??? Er jo kun i uke 29 nå og har 80 I...

Det her er frustrerende assa...

Skrevet

Muslingen: der hadde de store str ja :) Takk!! Vet du hvordan str er? Det er jo ikke noe som heter I der, går rett fra H til J..

Og hva tilsvarer 80 i omkrets??

Er det lang leveringstid?

Skrevet

Fant akkurat at mammatrend.no har størrelser opp til 80 I!! :-)

Skrevet

Ja, der var det faktisk 2 typer i den str :):):) Hehe, da er det bare å håpe at puppene ikke blir større da :)

Skrevet

Ellers har jeg hørt at underverker.no også har gode størrelser :)

Skrevet

Hej!

På La Lina, St. Hanshaugen, tror jag de har upp till J, i vart fall till H.

Ser förresten att de har det.

"Mammaundertøy

Amme bher i B, C, D, DD, E, F, G, H, J og K cup. Hvit, sort, natur, rosa og lilla.

Gravide bh i sort og hvit B, C, D, DD, E, F, G cup.

Strømpebukser i 20, 40 og 60 denir med ekstra kile i front laget spesielt for gravide. Det er meget god elasitet og de vokser med deg i graviditeten

Støttebelte for gravide er helt fantastisk for deg som går og står mye i hverdagen, det er lett å sette på og ta av og gir god avlastning.

Våre fantastiske ammesingletter er et "må ha"produkt.

Amme innlegg i bomull som er skåleformet små og nette. For best mulig komfort har de bomull innerside mot brystet og en absorberenede kjerne i midten. De har en pustende gore tex membran ytterst som hindrer at det lekker igjennom innlegget.

Truser i bomull og nydelig micofiber som holder seg på plass. En god truse/string er virkelig et være eller ikke være for en gravid mage. Det er supert å slippe at trusen ruller ned eller strammer midt på magen.

Gravide truser finnes i lilla, rosa, natur, hvit, grå og sort. Noen er laget for å gå under magen, og andre går over magen.

Supre Micheleng top er lang og i microfiber, den kan rynkes for å bli kortere eller man kan ha den lang. Denne toppen er også helt genial for oss som vil skjule en bulk.

T-shirt-toppen er en t-shirt med en åpning på midten slik at det er lett tilgang til puppen, denne ser ut som en helt vanlig t-shirt, finnes i sort,hvit,grå og rød."

Webb: http://www.lalina.no/index.php?p=2-21-92&url=www.lalina.no

Jag har köpt en när de hade tilbud men jag väntar nog till jag kommit igång med amming med att köpa fler. Det är ju ganska kostbart att ha stora behag.. :)

Lycka till!

Skrevet

Heia. De har mange forskjellige merker så vet ikke helt det med størrelsene. men jeg bruker 38 der og det tilsvarer 85 ihvertfall. Bruker H-cup og de jeg har kjøpt der har passet utmerket:) Vil tro at 36 er 80. Husk på at det kan tilkomme toll og slikt på varer bestilt fra utlandet. Jeg bestilte tre bh`r derfra sist jeg bestilte og måtte betale i underkant av 300 ekstra for toll og slikt. men det syns jeg helt klart det er verdt. er jo billigere der enn i norge uansett:) Vil jo tro at J tilsvarer I siden de hopper over I, men man vet jo aldri:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...