TulleMor09&11 Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 kan dei store babyene bruka litt lengre tid på å snu seg fra rygg til mage å sånne ting??? Tullemor ligger masse på gulvet å vi øver, men ho kommer seg liksom ikke rundtaleine. Er 5mnd i dag. Å eg er nåk litt hysterisk her, siden eg er aleina fortida så tror eg at eg hjelper ho formasse når ho skal ha tak i ting. Så må prøva å ikke vere på ho heile tida. Er redd ho skal bli så avhengig av kun meg. Så skal bli godt når gubben kommer hjem. Men det er jo over en mnd til pluss han drar etter 2 uker ijen..
Varm melk med honning Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Ja, gutten min snudde rundt først da han var 6,5 mnd og begynte først å krype da han var 9 mnd. De bruker gjerne litt lengre tid enn de små, litt mer vekt å få med seg rundt
TulleMor09&11 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 he he ja ho har jo litt mage for å si d sånn ser bare babyer på same alder som er så aktive på gulvet. ho flakser bare med armer å bein å skravler noe voldsomt
elikatt -mamma til 4- Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Min tulle er god og rund, og hun snudde seg når hun var 3 mnd og 18 dager gammel. Jeg tror ikke det har noe å si hvor store eller små de er, eldste dattera mi snudde seg når hun var litt over 6 mnd, og hun var ganske gjennomsnittlig i størrelse. Du kan selvfølgelig øve litt med henne, men hun må finne det ut selv til slutt uansett! :-)
NormaJean Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 hehe, min lillegutt snudde seg ikke før han var 6mnd, før det var han fornøyd med å bare ligge der. Han er en stor og rund gutt, alltid ligget veldig høyt på vekst kurven. Nå derimot krabber han rundt som en galning og legger nesten ikke på seg. Er nok fordi han har oppdaget gledene ved å rasere stua i fykende fart;)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Heia :-) Dm sir så, men min gutt har aldri hadd problema ;-) Snarere tvert imot! Å han e rimelig "god og rund", sjøl om han nu e bynnt å bli lang i tillegg :-) E 8 mnd å 74 cm og 12 kg :-) Han snudde sæ fra rygg til mage aktivt fra han va 3,5 mnd og ålte da han va akkurat fyllt 5 mnd :-) Ha en fin dag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå