Tidemann Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Jeg vet ikke om jeg skjønte helt hva du mente,men jeg kjenner veldig ofte at det kommer en rar følelse fra det jeg regner med er hjertet som stiger full fart opp i halsen og deretter forsvinner like fort igjen...veldig ubehagelig. har vært å undersøkt,men de fant ikke noe. men det er helt klart at det er noe som ikke skal være der.
2 Hærligheter! Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Har hatt slik hele graviditeten,og også dobbeltslag.. Varer bare noen sekunder,men skikkelig ekkelt..
LilleTrille med en tulle Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Jupp, har hatt det noen dager nå... Ekkelt...
chiquetita Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Jeg har hat dette jevnt og trut og to det opp med jm, hun sa at det var pga at hjertet jobber ekstra med mer lod, flere kilo å bære på osv. Drikk kaldt vann når det skjer, det hjelper:)
Kortslutning Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Jeg fikk det for 2 uker siden(i uke 32) og jeg dro til legen siden jeg har hørt at det kunne vært et tegn på lav blodprosent eller lavt jernnivå. Anbefaler deg å sjekke det litt mer hos doktoren. Det kan være tegn på andre ting også. (Legen min sjekket meg for det meste; lever, jern, blodprosent, nyre, stoffskifte og en haug til..) Jeg måtte begynne på jerntabletter siden jeg lå på det laveste både med blodprosent og jernlager. Lykke til:)
chiquetita Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Det stemmer også med meg, hadde lav blodprosent og lavt jernlager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå