Gå til innhold

SE hit, trenger svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høyrebeinet mitt har i de siste dagene blitt skikkelig vondt. Ikke vondt hele tiden, men kommer sånn plutselig "stikk" nedover låra. Akkurat som en kniv blir kjørt rett inn i låret og det svir skikkelig. Det er veldig vondt når det først skjer. Føles på en måte som beinet låser seg litt.

Noen som veit hva dette kan være? Kan det ha noe med fødsel å gjøre? Håper det:) Jeg er 39+2 i dag og veldig utålmodig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke hvonet opp noe eller at beinet har skiftet noe farge?

Skrevet

Beinet ser helt normalt ut. Åssen det? :/

Skrevet

det var bra;) jeg tenkte på blodpropp skjønner du.... og det vil vi jo ikke ha noe av.... ellers så kommer jeg desverre ikke på noen grunn til at dette kan nærme seg enfødsel desverre... kan jo være en muskel du har strekt osv... men vi kan jo håpe på at det er et tegn da:)

Skrevet

Nei, det vil vi ikke ha noe av. Hehe. Kanskje babyen ligger å trykker på noen nerver eller sener.

Uff, jeg er så utålmodig. Er førstegangs og det er så mange som sier at man som regel går over termin med førstemann. Og jeg har 1 uke igjen til termin å jeg er møkk lei av å vente allerede nå! :(

Skrevet

kan være hoften din som gir smerter nedover foten... jeg har det slik i ny og ne i bena.... men ikke så vondt som du beskriver det... plutselig er det au, så er det over.. men ikke som knivstikk... hadde det dagen min nr 1 ble født.. da sviktet plutselig foten når jeg gikk i trappen og det ilte nedover...

men som cec sier over her, kan ikke vite om det er pga noe snart skal skje, alle er forskjellige... tvitvi, krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Okei. Ikke godt å si hva det kan være, men plagsomt er det i hvertfall. Får håpe det slutter snart :)

Jeg begynner å bli veldig fødeklar nå, hadde ikke trodd jeg skulle bli så lei på slutten, men da tok jeg feil. :P

Håper ting begynner å skje snart!

Skrevet

Kan var isjasnerven som kanskje er litt i klem, det kan gi plutselige stikkende smerter nedover i låret, gjerne baksiden

Skrevet

Høres mest ut som isjias det du beskriver... Ring til legen din om du føler deg usikker :)

Skrevet

det høres ut som mine bekkenløsningsmerter.

Skrevet

kan være bekkenlåsning, bekkenløsning eller klem på ischiasnerven. Men, dessverre lite å gjøre med det annet enn å lytte til kroppen og ta det med ro. Evt. prøve å tøye muskelen litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...