*toppris* Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 vurderer dette selv... men er litt usikker egentlig... merker man noe på kroppen når man begynner å ta det osv? hvordan blir egentlig kroppen påvirket gjennom de punktene?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Har vært tre ganger på modningsakupunktur, kan vel ikke si at jeg merket noe spesielt. Var vondt å sette nålene, så gjør ikke det igjen tror jeg! Men vet jo ikke om det fungerer eller ei...er vel vanskelig å bevise-motbevise dette!
cec26 Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Dette er mitt 3 svangerskap og 3 gang j eg tar modingsakupuntur... Jeg begynnte i uke 35 alle gangene , man føder som regel ikke noe før med modingsakupuntur, men man går gjerne ikke så mye over termin, og man får ofte en kortere fødsel... Nummer 1 kom etter 4 behandlinger... født 10 dager før termin.. Nummer 2 kom etter 8 behandlinger... født 7 dager på overtid, ble en styrtfødsel Nummer 3.... er i uke 38 nå, håper han kommer snart... har hatt 6 behandlinger... Jeg har aldri merket noe etter behandlingene.. og jeg er heller ikkke plaget med kynnere, har aldri vært det... Nålene for min del er ikke vonde, men hvis du er redd for nåler så er det ikke noe å anbefale, fordi du får mange stikk, har som regel 8 - -10 nåler på kroppen hver gang... Lykke til;)
*toppris* Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2009 er ikke redd for nåler eller noe slikt;) så det skal nok gå bra:) håper selv på at denne kommer ca i uke 38 engang... så kanskje da modningsakupunktur kan hjelpe meg.. hmhm... nr 1 kom 11 dager før terminen... men selv om han kom da er det jo ikke sikkert at nr 2 gjør det;) men vil ikke at fødselen skal ta kortere tid, for da tok det 2,5h... og vil absolutt ikke bruke mindre tid enn det... hm.. kanskje jeg bør ta en samtale med nåledama før jeg bestemmer meg helt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå