ny83 Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 åssen oppfølging får dere i svangerskapet? og kan man trene? jeg titter bare innom her, hører til på 1 trimester. blei konisert for ca 4 mnd siden..vil gjerne holde meg i form, men samtidig redd for og miste..
jordbærsmak Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Jeg har blitt konisert for over to år siden og det går bra:),er i uke 37 nå. Jeg fikk oppfølging av livmorhasen fra ca uke 24, hver andre uke, de sjekket om livmorhalsen ikke ble kortere. Ble fulgt opp til ca uke 32. Fikk ikke noe beskjed om å ikke trene eller holde i ro. De kunne ikke se noe forandringer så det var bra:) Men jeg har en venninne som også har blitt konisert og var gravid men fikk ikke noe opfølging og det gikk bra med henne. Jeg tror du burde få oppfølging siden du ble konisert for bare 4 mnd siden, men det går sikkert bra:)! Lykke til:*
ny83 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 tusen takk for svar. får satse på d går bra:)
liten spire Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 hei fødte egentlig for 10 dager siden så hører ikke til her lenger men var innom å tittet så tenkte jeg kunne svare deg Jeg ble konisert etter att jeg fikk nr 2 . å har blitt fult opp av sykehuset i både svangerskap 3 og 4 fra uke 20 har fått målt livmorhalsen og sjekket for event åpning osv ca hver 3 uke har født til termin med begge to . fått beskjed om å ikke bære tungt eller trene, men dette kommer nok ann på hvor kort livmorhalsen er lykke til vider blir nok fulgt gått opp siden det bare er 4 måneder siden du ble konisert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå