Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal til Stork. Drar i neste uke. Skal begynne med EL tester 20. juli. Er utrolig spent!! Etter mange funderinger frem og tilbake har jeg bestemt meg for å kjøre bil til Sverige og ta toget over til København. Toget er billig og har mange avganger per dag. Donoren ligger og venter på meg og alt er klart. Sitter med en litt rar følelse, kanskje er jeg gravid om en måned? Hvordan er det med dere andre? Noen som skal til DK i samme periode som meg?

Ønsker dere alle en fortsatt rik og fruktbar sommer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Skorpionkvinnen.

Jeg skal nok også avsted til DK i neste uke. Blir nok i slutten av neste uke kan jeg tenke meg om alt går som normalt med syklusen min. Har hatt en tur men ett mislykket forsøk i juni og håper at denne gangen lykkes det bedre.

Ønsker deg masse lykke til på veien fremover. Måtte du ha lykken med deg på første forsøk.

Skrevet

Jeg og min kone er på eggløsningsjakt nå,, og drar til Stork for første gang når vi får positivt svar på EL-test. I dag er fjerde dagen med testing, så håper at det blir snart.

Skrevet

Jeg begynner også med EL-jakt i slutten av neste uke, så min 3 DK-tur står snart for døren:) Håper på en fruktbar juli for oss alle:)

Skrevet

Å,så spennende! :) LYKKE TIL!!! :)

Ja tenk om det du! At du er med barn om en måned! Hadde vært fantastisk! :) Håper det går din vei :)

Jeg og min samboer skal til DK i august. Hååååper og ber og alt det der,om at vi får eggløsning den uken vi har avsatt der borte! Hvis ikke,blir det vanlig ferie,og hastetur over med fly en annen dag :-/

Håper jo ikke vi trenger det,men vi får se.Hvis ikke syklusen min tar en helomvending nå snart da....da blir jeg lei meg. Har nettopp røvd å rette den opp*krysserfingreogtær*

Men du,tenk a,neste uke er du på veien! LYKKE TIL!

Sommerklem fra Tyrejenta :)

Skrevet

Tusen takk!! Jeg sitter for tiden og tester meg hver morgen og kveld og venter på å bli EL positiv. Står noe om at jeg ikke må tisse de siste fire timene för testen og jeg som har en overaktiv bläre!! Er jo tissetrengt i to timer... huttetu... Hvor viktige er disse fire timene, egentlig? Bruker ClarBlue digital.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...