Gå til innhold

kvalmen tilbake..:( Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sleit m kvalme og oppkast frem til ca uke 25,så roet det seg ganske mye. Men nå,i uke 32 ser det ut som det er kommet tilbake!! :( Fyttikatta sier jeg bare.. Hadde håpa formen skulle holde seg sånn nogenlunde den siste tiden..

Normalt at kvalmen kommer tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kastet opp mye og var kvalm i 4 1/2 mnd, så roet det seg ned, og var bra en stund. Men jeg kaster også opp igjen... Er i uke 31 nå og har kastet opp litt en stund. Men kaster opp ca 1 dag i uka nå (men da hele dagen ev natta) og ellers bare litt kvalm inni mellom. Før var det mye værre. Da hadde jeg noen få bra dager isteden.

Har bare begynt å innfinne meg med at sånn er det.

P.S. Jeg har prøvd akupultur mot kvalmen med det har ikke hjulpet...

Skrevet

Jeg har også prøvd akupunktur og det meste av tips,ingenting har hjulpet.

Veldig slitsomt å gå slik..!!

Håper vi får noen heelt kvalmefrie eller oppkastfrie uker før babyen kommer hvertfall!!!

Skrevet

Har teste ut de fleste tipsene jeg oxo... Kommer ikke til å røre salte kjeks på flere år.....

Vi får krysse fingrene og håpe på et par uker uten kvalme/oppkast i alle fall.

Trøster meg med at uansett så har jeg lenger tid bak meg enn forran meg med kvalme/oppkast, så det går jo fremover....

Lykke til Goofy

Skrevet

Tenker likt som deg..

Masse lykke til du også!!

Skrevet

jaaa...jeg har også dager nå hvor jeg er veldig kvalm. Nå er jeg 33+1. Trodde jeg var kvitt den nå men..neida, den dukka opp for noen uker siden.. men har ikke spydd, og det er ikke lik ille hver dag, så skal ikke klage jeg da.. matlysta er heller ikke på topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...