Gjest Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Er 9 uker i morgen, og denne trettheten blir bare verre og verre for hver dag som går... Kunne ha sovet hele dagen, om jeg hadde fått det til. Tungt å være på jobb også, når det eneste du vil,er å få sove. Flere??
Tnica Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 JA!!! Er snart 8 uker på vei til søndag, og denne uken har jeg vært usannsynlig trøtt! I dag tok jeg en tidlig helg fordi jeg holdt på å sove på kontoret mitt:) Håper det snart går over!
MizzMing Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Hei hei;) Jeg sover vel ca 15 til 18 timer i døgnet nå, så kan vel kalle meg nokså trøtt. har heldigvis ferie;) Begynner på jobb igjen om en uke, jeg gleder meg veldig til å få gjort litt mer ut av dagene,men veldig spent på hvordan formen er da.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg jobber turnus og har ofte senvakt-tilivakt... det er pyton!!! Om 14 dager skal jeg gå på 3 dagvakter på rad.. gruer meg som en hund!! Men heldigvis har jeg ikke et sittestillende arbeid..hvis jeg hadde hatt det, hadde jeg vært sykemeldt...soooover og sooooover!
b77h Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Sånn hadde jeg det også mellom uke 7-10 ca. Var ekstreeeeemt trøtt! Holdt på å sovne på jobb mange ganger, måtte av og til gå på do bare for å kunne lukke øynene i 5 minutter... Nå når jeg har startet på uke 12 går det mye bedre, den verste trøttheten begynte å avta i uke 10-11. Syns det har kommet litt tilbake, men det er ikke like intenst. Men tror det er viktig å ta hensyn til kroppen når den skriker etter søvn, og prøve å få mye om natten + en hvil om dagen/ettermiddagen. I dag skulle jeg bare duppe av på sofaen etter middagen halv syv, i 15 min.....men våknet over en time senere helt i ørska... trøsten til dere andre må være at jeg tror det er vanlig at det gir seg litt i uke 11-13.
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Takk for svar jenter, og er glad det ikke bare er meg Jeg jobber som frisør, så står jo oppreist hele dagen. Og skal være enig i den, at hvis jeg hadde hatt en stillesittende jobb,hadde jeg sovnet for leeeengst Men men,jeg vil jo ikke klage Å gå gravid er jo bare helt fantastisk Men gleder meg til trøttheten går over, for det kan være veldig slitsomt.
paper Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Å,kjære deg-jobbe som frisør å være sååå trøtt!! Jeg var og helt slått ut mellom ca uke 7-10.Er nå i 12.uke og klarer å holde dagen gjennom..-det blir bedre!!!Men-har hatt det akkyrat likedan som du beskriver!! Var hos frisør forleden-like imponert hver gang!!Det er en jobb du virkelig må ha god fysikk i,stå oppreist og bruke hender og armer i tillegg til å være blid heeele tida!! Håper du får sovet det du trenger til søvnbehovet ditt avtar....lykke til!!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 jepppp! trøtt hele tiden.. nå har jeg heldivis ferie s ha sovet til ti vær dag å sover ettermiddagslur oxo.. å så er det tili i seng.. samboer er ganske imponert over di nye sovevanene ) bynner på jobb på mandag å gruer meg litt til det pga at jeg har vært så trøtt og kvalm hele tiden, me håper at det skal bedreseg. er i slutten av uke ni nå. =)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Ja jeg er trett hele tiden....er tungt når jeg jobber 100 % på sykehjem og 3 unger på 3, 6 og 9 år som trenger meg mye...
Romle 08 Skrevet 20. juli 2009 #10 Skrevet 20. juli 2009 Betegneslen trøtt holder ikke synes jeg:-) Jeg er mer enn trøtt! Det eneste jeg vil er å sooooooove, jeg sover så snart sjansen byr seg og noen ganger er det så vanskelig å holde øynene oppe at jeg rett og slett må lukke dem litt:-) På jobben i forrige uke som jeg et jvarter oi en stol, det hadde vært unmulig for meg før jeg ble gravid. Heldigvis har jeg hørt at denne voldsomme trettheten avtar etterhvert så får bare håpe det:-)
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #11 Skrevet 20. juli 2009 Hehe,ja skal være enig i at jeg er meeeeer enn trøtt selv og!! Pluss at vi skal gifte oss om to uker,så har veeeeldig mye å tenke på for tiden!! Håper søvnbehovet avtar litt til neste uke,for da må jeg være MAX uthvilt i forhold til forberedelsene til bryllupe :) Utnytter selv hvert minste sekund på å lukke øynene
Lakenskrekk Skrevet 20. juli 2009 #12 Skrevet 20. juli 2009 JA! Jeg er 10+1 i dag - og har sovet vekk hele ferien I dag sov jeg f.eks helt til kl 11 - 12, så var jeg våken til ca kl 14 så sov jeg til 1530. Bare etter en halvtime var jeg helt utslitt igjen og sov til 18:30! Nå er jeg stuptrøtt igjen, men prøver å holde øynene oppe. Onsdag skal jeg til legen - så får vi håpe han finner ut om jeg er jernfattig eller noe. Torsdag skal jeg begynne å jobbe igjen, men det er jo umulig om jeg er så trøtt ?!
lovise78 Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Samme her. Trøtt og helt energiløs, i tillegg kvalm og uvel døgnet rundt. Var hos legen idag for å kontroller urin. Snakket med han om det da. Jobber i helsevesenet, og der er det fullt kjør hele dagen, og sjeldent tid til pause. Ikke engang matpause. Ba om å bli sykemeldt 20% for å ha en dag ekstra i uka å komme meg på. Men han nektet meg dette!!!!!!!!!!! Det var alt for tidlig å sykemelde seg i følge han. Var man gravis måtte man bare leve med disse plagene. Han var en eldre utenlandsk lege, som sikkert har et elendig kvinnesyn!!!!!!!!!! Holdt på grine på kontoret hans! Fastlegen min kommer igjen om tre uker fra ferie, men det kan bli lange tre uker............ Er 7+3 i dag.
baby igjen Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 Ring legevakta, og be de om hjelp når du har så lite forståelsesfull lege. Hvordan skal du kunne gi omsorg og pleie når du går i søvne?? uhørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå