Lykke X 4 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Der var du Toppris Du er etterlyst her inne. Vi bruker Neutral og blenda sensitive.
augustbaby:D Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Bruker Neutral, både vaskemiddel og tøymykner
*toppris* Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2009 hehe, ja hørte dette;) koselig!!! varmet må jeg si;) hadde litt ledig tid ikveld, så da ble det pcn;) jeg husker ikke hva jeg brukte til nr 1.... er så i dus, men vil ivertfall ikke bruke overparfymert skyllemiddel... men er i tvil ang vaskemiddel..
Tigerpote Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Må vi bruke bare parfymefritt? Jeg har vasket opp en del babytøy, men tenkte ikke på det, og brukte Omo Color og Omo White. Comfort Sensitive skyllemiddel. Altså det vi bruker til vanlig. Bør jeg vaske alt opp igjen mener dere?
septbaby09 Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Bruker blenda sensitive, både vaskemiddel og skyllemiddel, og annet skyllemiddel til våre klær da samboer liker litt god lukt i klærne. Jeg tenker det er greit med så lite irriterende midler som mulig for den lille, og la han lukte baby, og ikke bare skyllemiddel:)
*toppris* Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2009 tigerpote: neida, må ikke vaske opp igjen... men er som kjent at parfymer kan føre til irritasjoner for den lille, også med tanke på allergier osv bør man ikke bruke det... fx er det mye allergier i familien bør man ha det helt parfymefritt... noen som vet hvilke merker som er anbefalt av norges astma og allergiforbund?
Gjest 5 andre Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Både neutral og blenda sensitive er anbefalt av NAAF Jeg bruker sistnevnte vaskepulver og tøymykner.
Tigerpote Skrevet 17. juli 2009 #10 Skrevet 17. juli 2009 Ok, jeg brukte forresten mye mindre mengde da enn hva vi gjør til oss:) Men da skal jeg kjøpe noe mildere til resten som skal vaskes. Så kjekt å være her, jeg snapper opp noe nytt hele tiden:)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 17. juli 2009 #11 Skrevet 17. juli 2009 Jeg bruker akkurat det samme som du tigerpote:) Gjorde jeg sist og, og det er ingen fare så lenge man ikke bruker det det mest parfymerte:)
nesten30 Skrevet 17. juli 2009 #12 Skrevet 17. juli 2009 bruker flytende blenda sensitive og har vel kanskje brukt noe flytende neutral også. Bruker ikke mykgjøring, for klærne tørkes ikke i trommel likevel. Men sengetøy og håndklær har jeg hatt litt blenda sensitive uparfymert mykgjøring i, for det har jeg tørket i trommel. Flytende vaskemidler er mindre allergifremkallende enn pulver.
Tigerpote Skrevet 18. juli 2009 #13 Skrevet 18. juli 2009 Godt det ikke bare er meg da:) Jeg nok et vanemenneske, og liker egentlig ikke å bytte oppvaskmiddel, vaskepulver osv. Liker ikke de skyllemidlene som lukter veldig sterkt uansett. Vi får prøve oss frem tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå