Ettervinterkommervår Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Gutten min sover så utrolig lett... Føler meg så teit som ber folk om å snakke lavt når de er på besøk, men hvis han ikke får sove så blir han bare overtrøtt og da får han i hvert fall ikke sove. Han kvepper og våkner av stemmer, noen som lukker døren, går i trappen, dulter borti bordet osv. Han har dager der han nesten ikke sover i det hele tatt, og ofte har han bare 20-30 minutters lurer... Om natten går alt greit, da- så det er jo godt, men det hadde vært litt deilig med litt forutsigbare dager. Det hender selvfølgelig at han sover tungt og t vi kan bære han hit og dit og tom skifte bleie uten at han våkner, men det hører til sjeldenhetene... Har prøvd herde han litt mht til støy, men han sover like lett. Litt frustrerende dette her, må nesten gå på tærne (er ikke fullt så ille da ) når han sover...
Ettervinterkommervår Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2009 ...og beklager div skrivefeil, prøvde å gjøre meg fort ferdig for lillegutt holder på å våkne :-) Hender det forresten at de begynner å sove mer når de blir 2-3 mnd gamle? Gutten min er 8 uker nå på søndag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå