Ceci med snuppe Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Regner med at de har bleier der også ;-) Men vet noen hva man bør satse på? Bruker Libero til vanlig.
sonnenschein Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Vi bodde i Tyskland da jeg fødte førstemann. Jeg husker ikke om de hadde Libero eller ikke, men Pampers får du iallefall kjøpt! God tur:)
Ceci med snuppe Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Så flott! Da behøver jeg ikke å bekymre meg over å kjøpe med et lager. Så i ett eller annet innlegg at man burde ha med seg bleier og grøt når man skulle på ferie med babyen, men tenkte at de hadde vel sånn i andre land og? ;-)
sonnenschein Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg tror de mener land utenfor Europa.... De har stort utvalg i grøt i Tyskland, så hvis babyen din ikke er kjempe kresen og bare spiser "småfolk" grøt, så skal ikke det være noe problem heller :-)
endelig gravid :) :) !! Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 kom akuratt tilbake fra Tyskland... Libero har de ikke der ,men de har pampers De hadde også et ganske stort utvalg at grøt ,middagsglass og drikke til de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå