lillelerke Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 ....hvor lang tid etter startet fødselen?? Med min første ble jeg strippet et knapt døgn før fødselen startet....og i dag er jeg 40+5 og nystrippet (hadde også 3cm åpning) og venter på at mirakler skal skje Noen flere erfaringer?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 ble strippet på onsdag...sitter nå her enda...har også 2-3 cm åpning! Men det sies at stripping fungerer best om det ikke er din første....så da kan det nok skje noe i løpet av kvelden med deg om du er heldig!!! :-)
lillelerke Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Ok!! Jaja det hørtes jo bra ut for meg, men om det er din første så funket jo stripping råbra for meg første gang også da...så kanskje du føder litt før med stripping enn du ville gjort ellers ....vi får håpe
Lykke X 4 Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Hos meg stemmer ikke det Ble strippet med førstemann og fødselen begynte etter to døgn. Nå har jeg blitt strippet for 15 dager siden, og igår (veldig moden 3 cm åpning). Men babyen er enda i magen....Mitt råd er derfor: Ikke ha for store forhåpninger...
lillelerke Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2009 Ok det var jo litt kjipt å høre da...men men håper det varierer fra person til person. Har hatt murringer og vonde kynnere siden strippingen og nå gikk slimproppen med blod også...håpe håpe
Lykke X 4 Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Ja, du får håpe det Da jeg ble strippet for 15 dager siden hadde jeg også murringer og vonde kynnere i tillegg til at jeg hadde tegningsblødning og slim over tre dager. Huff....har mista helt trua på denne strippinga, jeg da :/
cec26 Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Med nummer to så hadde jeg 2 cm når jeg ble strippa... så gikk det 11 dager til han ble født....
*toppris* Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 tror han kom to dager etter strippingen.... en eller to dager, husker ikke helt... var moden men ikke mye åpning, ca 2 cm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå