It's all about me Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Står at det er små potet og pastaboller, men det høres da merkelig ut i mine øre. Er det godt?
Loyloy Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Jeps og ja, Nam! Men den beste retten deres er helt klart Spaghetti Cozze e Gamberi Med reker og blåskjell i hvitvinssaus... fy faen nå savner jeg Bergen igjen....
It's all about me Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Så den er god altså. Skal dit og sitter og leser menyen på nett. Tittet litt på denne i hvitvinssaus og når du jo anbefaler den....
Soon to be mum Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 "Ekte" gnocchi er bare det beste som er få av italiensk mat synes jeg. OG det er ikke i nærheten av det du får kjøpt i poser i butikken som de kaller gnocchi (for det er bare vanlig pasta formet som noe som kan ligne på gnocchi). Anbefales på det varmeste. =D
snuppeluppe Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har spist gnocchi med pesto der. Mener gnocchi er potetpasta. Var ihvertfall veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå