Gå til innhold

Noen som vil byttespå?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn? Forlovelse?

På forhånd takk... :) Spår gjerne tilbake, har både pendel og kort...

Klem fra

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg vil gjerne!!

Når det kommer til barn, så ser det ut som for meg om at du vil bli gravid litt før enn dere selv har planlagt. Vet ikke når dere vil ha barn eller om dere prøver aktivt nå. men får en følelse av at dere ikke prøver nå og at spiren vil sitte litt før dere selv har tenkt. Vil si over nyttår og kansje på vårparten 2010! Dere ser ut til å bli kjempeglad og fornøyde for det...! For meg virker det som om dere vil få en jente og at du vil bli en nydelig gravid dame med få vanskeligheter i svangerskapet!

¨Når det kommer til forlovelse så ser det ut som om dette kan skje etter at du blir gravid og at du kansje kan bli litt overrasket over valg av tidspunkt din kjære har valgt!

Vil du se på meg?

Må gjerne se med kort og pendel eller en av delene du selv velger!

Jeg er selvsagt interessert i når jeg blir gravid og hva vi får? Hvor mange vi får?

Ellers så kjennes ting litt vanskelig ut nå, så jeg lurer på om du ser om ting ordner seg og om fremtiden ser bra ut!

er det andre ting du vil jeg skal se på, må du gjerne si ifra. Kan også sende meg en PM hvis det er bedre!

Skrevet

Heisann...

kunne tenkt meg f.datoen din da men...kan prøve uten....

Jeg får en følelse av vinterbryllup, aner egnetlig ikke hvorfor men d føles sånn, ikke så stort bryllup enkelt men nydelig....ser ut til at dere blir forlovet ganske snart, vertfall før utgangen av året...ser ut til bryllup i 2011 og så tror jeg d kommer et barn i nov til neste år og så et barn senere etter bryllupet....

Lykke til:)

om du vil, så lurer jeg på når de ser neste barn på meg(er ikke prøver enda) og evt hvor mange barn og kjønn?

og så lurer jeg på hva du ser ang jobben min, har jeg tatt meg vann over hodet??? ;) eller vil jeg trives og vokse på d??

f.13.04.83

takk takk:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei alle som "leser" andre.

Jeg sendte pm med "svar" til blackpearl for 4 - 5 uker siden, men har ikke hørt noe tilbake. Bare få men ikke gi - hos henne?

Skrevet

Da er jeg tilbake fra ferie.. Beklager om det virker som at jeg bare tar og ikke gir altså, men svar kommer i løpet av uken til dere..

Svarer dere på PM alle 3 jeg!

Takk for svar som treffer godt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...