♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Jeg leste i katalogen til Niessing at man kan kjøpe helt vanlig ringer for så å sette i diamanter etterhvert. som på bryllups dager, barnefødsler osv. syntes det hørtes så koselig ut. Da har jo hver diamant en historie. Spørsmålet mitt er da om man må han en Niessing ring for å gjøre det eller kan man montere diamanter på alle typer gullringer??
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Du kan montere i de fleste ringene. Men ikke hvis den er hul under. Å så har det noe med hvor buet ringen er inni. Hør med gullsmeden.
superk Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har en enkel forlovelsesring i hvitt gull. veldig tynn, 3mm eller noe. Jeg var hos bjørklund og andre butikkkjeder og de kunne sette inn den minste diamanten - 0,01 en eller flere. Det måtte sendes inn. Så gikk jeg til en skikkelig gullsmed og hun har nå satt inn en 0,07. Den er ganske stor. Har ikke sett ringen selv enda, da søstra mi hentet den, men har sett den på bilde. Ser kjempefin ut! Så da ble det en stor istedet for tre bittesmå som man må ha lupe for å se
Mjølkekua Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Tror du bør høre med gullsmeden jeg. Jeg vet at man ikke kan det med alle ringer. Det avhenger av flere ting sa gullsmeden når vi var innom. En alliance ring kan man montere flere diamanter i: http://www.thune.no/produkt/144_Alliance_ring.aspx?kategoriid=3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå