Gå til innhold

vonde drømmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg fødte ei lita jente. Men det var tydelig noe feil med henne, for da jeg skulle skifte bleie lå hun på stellebordet med beina klistret til magen og rumpa og tissen rett opp i lutfa, akkurat som om bena var grodd inn i magen.. (!!) og så skulle jeg amme og da ble hun liksom et lite monster som beit og tygde på brystvortene mine...

Uff, drømmen henger igjen i meg og jeg sitter hjemme med en skikkelig ekkel følelse i hele kroppen... tenk om det er noe galt med prinsessa vår? jeg er skikkelig lei meg jeg nå... flere som drømmer slike vonde drømmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da! Dette var jo ikke koselig...Jeg også har hatt noen skikkelig rare drømmer. Den jeg husker best er at jeg fødte en liten gutt men ingen ville vise han til meg. Jeg skjønte ingenting og ville bare se babyen min, vel...det endte med at jeg fikk sett han og huff. Han hadde sånn trailer bart/skjegg slik voksne brautende mannfolk har og når jeg så litt bedre etter hadde han noen ordentlig lange slappe alveører som hang og slang på han. Ved siden av han lå en baby som var helt frisk og som pluttselig begynte å tygge på ørene?! Må jo si at nå får jeg bare le av det, det var jo ingen koselig drøm..men det er nok bare p.ga forventningene til fødselen. Ingen verdens ting galt med prinsessa di, vent og se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...