Gurine Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Sliter litt med helsa og er en del deprimert for tiden, og lurer på om det kan bedre seg snart? Trenger også å gå ned i vekt, men vanskelig å motivere seg.. Forholdet til meg og sambo er litt så som så om dagen. Er nok slitne begge to.. Vil det bedre seg mellom oss? Vil økonomien bli bedre? Ser du noen flere barn på oss i fremtiden, og evt kjønn? Vi har tre jenter på 8år, 4år og 7mnd. Dette ble visst mye det, men håper du orker å se på oss. Jeg er født: 18.11.75 Sambo er født: 04.02.75 Vennlig hilsen
☆blackpearl Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Ble fryktelig tung i hodet nå, så merker sinnstemningen din.. Det kommer opp skuffelse, tap... Men at du må være klar over at det alltid er nye muligheter og håp... Ikke ta forhastede avgjørelser og handlinger - tenk deg godt om! Det er fremtidsrettede planer det er snakk om, bolig, reise osv.. Du vil møte nye ansikter, få jobbtilbud, se nye steder.. Med de rette valgene vil det gå kjempebra med dere! Det kommer opp både fysisk og psykisk fruktbarhet, så fremtiden ser lys ut. Men kommer også opp følelser som omsettes til dramatisk handling - vanskelig for meg å tolke hva det kan være - har du noen anelse? Virker på meg som om at du er ei dame som ikke lar seg pille på nesen Ser desverre ikke flere barn på dere, du får nyte de herlige skapningene som dere har satt til verden
Gurine Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 hehe.. Jeg kan vel være ganske sta og viljesterk ja, selv om det meste er tungt for øyeblikket. Klarer ikke glede meg over barna eller noe fordi jeg er så sliten og alt ser mørkt ut. Vet jo at jeg overdramatiserer litt selv, synes vel synd på meg selv kanskje fordi ting ikke er som jeg ønsker. Skal til legen min i august og håper på litt forståelse og hjelp, at jeg klarer å åpne meg for ham. Barna mine og samboeren min fortjener en bedre mor enn jeg er om dagen Du ser bolig.. vi holder på å pusse opp huset vi bor i, men det går så tregt og jeg er så sliten og lei av det.. Vil vi fortsette å bo her? Hvilke følelser som vil omsettes til dramatisk handling vet jeg ikke... har lyst til å skrike av frustrasjon i blant, eller gå fra gubben, men såå dramatisk er vel ikke det Var hos en healer for litt siden, og han leste meg i hånda og mente at han så 4 barn på meg. Føler også at jeg ønsker en til, men det må bli hvis formen blir bedre både psykisk og fysisk, men heller ikke så altfor lenge til pga alderen min.. Tusen takk for at du så på meg
☆blackpearl Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Spurte litt mer angående den fruktbarheten, og jeg får opp gutt våren 2011.. - Så spørs om det kommer en til om noen år! Jeg tror faktisk dere vil kjøpe nytt hus neste sommer.. som du vil trives i og er slik du vil ha det.. Det ser ut til at det går bra med dere, selv om dere har litt tunge stunder nå altså Hold ut!
Gurine Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2009 Tusen takk . Det gjør godt med litt oppmuntring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå