Gå til innhold

Lister meg inn hit til dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Da kommer jeg en tur inn hit til dere. Vi prøver nå på nr 2. Har en gutt på 2år, som vi håper skal bli storebror snart. Har ikm mens om ca 2uker. Håper at det sitter en spire da, selv om det kanskje er for mye å håpe på, siden dette er første pp. Jeg var en del inne her på BIM i tiden jeg ventet sønnen min, og tiden etter. Og nå er jeg endelig tilbake!

Ønsker dere alle lykke til med prøvingen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei..

Koslig og se nye nick. Men du er vel ikke helt ny er du vel?

Kan det stemme at du er den samme som holdt til på spå? Husker deg i så fall veldig godt=) Da var jeg helt ny her inne før du "ble borte".. hehe

Håper uansett at sprien sitter snart og at du får et kort opphold.. Noe jeg foresten trur du får... Føler kanskje allerede på 2 pp...

Klem klem

Skrevet

Hei og velkommen tilbake :)

Vi har en gutt på 16 mnd, og er nå inne i vår 3 pp. Håper også på at spiren sitter om ikke altfor lenge, jeg er av den utålmodige typen når det kommer til sånt.. :/

Masse lykke til dere også! :)

Skrevet

Stemmer det monca-ting*tar*tid. Har vært her inne før, da mest på spå siden. Har blitt litt lite av det i det siste, men får se hvordan det blir fremover nå. Kan jo hende jeg kan bidra litt der inne igjen:)

Har selv en følelse av at jeg vil bli gravid ganske fort. Litt vanskelig å spå seg selv, men har følelse på august. Så da gjenstår det å vente og se. Tror ikke det tar så alt for lang tid før det klaffer for deg heller. Begynnelsen av høsten tror jeg du kan vente en positiv test. Har en følelse på september(kanskje august)=) Iallfall ikke så veldig lenge til, selv om det er en evighet når man prøver:p

su-su-susa-i-hodet m/rampegutt ja, man blir utålmodig når det kommer til prøving. Man vil jo bli gravid med en gang man bestemmer seg for det. Men nå tror jeg ikke du trenger å vente så mye lenger. Har tro på neste pp=)

Ønsker dere iallefall lykke til med prøvingen. Så får vi tro at vi holder til på 1.trim om ikke så lenge

Skrevet

Oi så spennende om du kan se :) Men skal ikke mase på deg, du får sikert hundre-og-ørtåførti henvendelser om sånt ;)

Så får vi se om du har rett da!

Håper vi sees på 1.tri ja :))

Ha en fortsatt fin helg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Svaret her inne kommer evig sent da jeg har vært på ferie og kost meg!! Men nå var det deilig og komme hjem!

Så koslig at det var deg da=) Enkelte mennesker henger seg på hukomelsen.. Og for meg var en av dem deg.. Kanskje fordi du var den første som spådde meg her inne...

Så bra du har en bra følse på deg selv da=)

Jeg er over ikm nå og skjønner ikke så mye.. kvalm, rar i kroppen og har konstant lyst på kjærsten=/ Litt plagsomt..+ hetetokter. Så hvem vet... Jeg testet negativt i dag.. prøver meg igjen om noen dager=)

Hadde vært fint om den satt snart.. vært prøver siden januar 08 nå.. så litt lei.. men det som skjer det skjer...

Lykke masse til Mamalari=) måtte spriene sitte snart!

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...