TreHjerter Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Var helt overbevist om at jeg for noen uker siden leste et innlegg med oppskrift på såkalt fødemoussaka med auberginer, som kom fra en restaurant i USA som faktisk garanterte fødsel innen 48 timer om visse kriterier var til stede... Har så lyst på moussaka til middag, så tenkte jeg skulle prøve den da, men finner jo ikke igjen innlegget!!! Flere som kan huske å ha lest dette, eller har jeg latt meg inspirere av fødepizzaoppskrifter og bare drømt det hele??? Må jo innrømme at dette faktisk hørtes veldig søkt ut da når jeg leser det jeg har skrevet, men... (*rødme*)
Mamman til Vilja Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Nei, det stemmer. Jeg så den også. Men kan ikke hjelpe deg med annet enn at du ikke har drømt. Husker ikke adressen...
skorpionfruen Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Fødemoussaka....? Spennende, finner du den oppskriften vil jeg gjerne ha den. Men for min del er det tidlig enda men kjekt å spare til slutten i fall man skulle oppleve å gå over. *elsker moussaka*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå