♥Axinija♥ Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Kan du være så snill og spå meg? Blir jeg gravid snart? Kjønn? Neste EL er 26.juli..... Hva med ellers i livet? Jeg er født 23/07-1984 Sambo 29/11-1976 På forhånd tusen takk!! Sommerklem fra
☆blackpearl Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Du blir gravid, men ta det som det kommer - det må komme naturlig! Det er noe du er redd for, men dette overvinner du - og alt vil gå bra... Du må ta tiden til hjelp, det er ikke noe hastverk... Slapp av - for nå blokkerer du graviditet... - Når du klarer det, sitter spiren etterhvert! Jeg tror du får jente, mars 2011:)
♥Axinija♥ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Tusen takk for svar!!!! Du har nok rett i at det er noe jeg er/har vært rett for i det siste... Jeg føler også at jeg selv blokkerer for en graviditet, men klarer ikke "finne roen" om du skjønner? Nok en gang tusen takk for svar! Klem
☆blackpearl Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Du får ta tiden til hjelp frøken...Så sitter nok spiren om et år:) Ta vare på deg selv! Bare hyggelig å svare deg vettu:) Klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2009 Noen flere som kan VÆRE SÅ SNILL å spå meg???? Synes det er så lenge til graviditeten Blackpearl spår, så jeg hadde håpt at hun "blinkset" litt på tidspunktet! Evig takknemmelig for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå