epla Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Vi har som mange andre her inne slitt med nattesøvnen fra snuppa var ca tre mnd. Før den tid sov hun godt, ammet kun en til to ganger om natta. Etter tre måneders alder ble det bare verre og verre, hun kunne våkne hver 1,5 time. Jeg har til tider følt meg fysisk dårlig pga for lite og oppstykket søvn. Nå er hun 5 1/2 mnd, og på mandag flyttet vi henne over til eget rom. Det virker nesten for godt til å være sant, men nå sover hun mye bedre. Har kun ammet en gang om natta denne uka. Snuppa sover fra ca 20.00 til 02.30, ammes og sover videre til ca 07.30 - 08.00. Om det har noe med flyttingen å gjøre, eller om det bare er tilfeldig - det er ikke godt å si. Håper bare det fortsetter sånn! Jeg føler meg som et nytt menneske etter ha fått mer sammenhengende søvn igjen. Hun sover jo fremdeles ikke rundt, men dette er en kjempestor forbedring for vår del. Det var HS som tipset oss om det - jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å flytte henne til eget rom så tidlig. Tenkte bare å fortelle om det, kanskje det kan funke for andre i samme situasjon også?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Har ikke søvnproblema, men ville bare si: Kor utrolig bra!! :-)) Søvn e så viktig for å fungere bra ;-) Håpe d holde sæ!! :-)
epla Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Suksessen fortsetter - nå har hun sovet på eget rom i ei uke og våkner fremdeles bare én gang om natta! Angrer bare på at vi ikke flytta henne tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå