Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEEEEI, håper ikke det lar seg gjøre.

Er så deilig at de er så lite dill dal her, hoppendes smileys og figurer er bare slitsomt.

Føler jeg for å vise et smil skriver jeg en :o), det holder i massevis.

Så vær så snill å ikke fiks det her, bruk heller tiden på det andre som må ordnes. Som f.eks. søkermotoren og moderereing generelt :o)

Annonse

Sier hun som har to smileys i nicket sitt:)

Vel, jeg synes IKKE det er slitsomt å lese slike innlegg, innleggene her inne er mye mer slitsomme, spesielt de uten komma, punktum, mellomrom, avsnitt osv... Kan mykes opp betraktelig med litt tegn!

Men nå har jo Espen lovet meg at han skal prøve også;)

Trenger ikke hoppende smilefjes eller sånt som gjør teksten urolig, men trenger en skikkelig søkemotor med kronologisk sortering. Layout generelt er nøktern men ok. Sider der man kan ha avatarer eller store signaturer er ofte bare irriterende.

Enig med Quiz, irriterende smileys er det nok av på andre forum. Synes folk bruker altfor mye av store bokstaver og utropstegn også, skal man understreke poengene sine enda mer blir det et fryktelig bråkete forum, og det tror jeg ikke vi trenger.

Hei Espen, sjekk ut diskusjonssiden www.dit-frirum.dk (mulig det er uten bindestrek) og www.vi.foraeldre.dk.

Brukervennlige layouts, muligheter for avartarer, bilder i innlegg og ikke minst, søkemuligheten etter gamle innlegg, og trådoppstillingen er MYE bedre enn dette her. man kan hoppe direkte til nye innlegg og få opp kun dagens innlegg.

Utrolig bra og ikke spesielt dyrt.

Huff nei- la oss slippe sånne bråkete smileyfjes!! Vi er da ikke fjortiser heller...Men helt enig i at søkemotoren burde forbedres- den er mildt sagt elendig! Klin umulig å finne igjen de innleggene man søker på, og den burde i det minste ha vist resultatene i kronologisk rekkefølge...

Er nå en liten forskjell på to små tegn i nicket og hoppendes smileys i annenhver setning.

Og ja jeg er enig om at det er slitsomt å les innlegge uten komma, punktum, mellomrom, avsnitt osv men tviler på at det finnes noen smileys som driver korekturlesing. Så det er vel en helt annen sak.

Annonse

Som jeg skrev på skravle, er en grunn til at jeg er på DIB og ikke Babyverden.

Kommer det sånt tull her inne også, kutter jeg ut både DinBaby og Barnimagen.

Gidder ikke alt det fjåset, er bare tungvindt, unødvendig og irriterende.

JA til ny og bedre søkefunksjon her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...